Responsabilitats
- Desenvolupar negoci : captar i fidelitzar cartera de clients empresa per a serveis auxiliars financers (p. ex., suport de pagaments, conciliació, recobrament amistós, reporting, KYC / Onboarding, back-office, solucions fintech).
- Gestió del cicle de venda complet : prospecció, qualificació, presentació de solucions, elaboració d’ofertes / propostes, negociació i tancament.
- Account management : seguiment postvenda, detecció d'oportunitats de upselling / cross‑selling i gestió de renovacions.
- Laboració amb l’equip de direcció en l’anàlisi i la presentació de projectes d’inversió.
- Report i planificació : mantenir actualitzat el CRM, forecast de vendes i report periòdic d’activitat i resultats a Direcció Comercial.
- Representació de marca : presència a fires / esdeveniments del sector, networking i desenvolupament de partnerships.
- Prospecció i qualificació de leads; realització de demos i presentacions; elaboració d’ofertes i negociació de condicions; tancament d’acords i coordinació de l’inici del servei; visites de seguiment, upselling i gestió de renovacions; manteniment de CRM i elaboració d’informes. Participació a l’elaboració de dossiers comercials i materials informatius per a inversors.
- Requisits lingüístics: espanyol (parlat Superior, escrit Superior), català (parlat Superior, escrit Mitjà)
#J-18808-Ljbffr