Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Encarregat / ada de reposició- selva

Hostalric
Bonpreu
Publicada el 7 agosto
Descripción

T'agradaria formar part d'un projecte en el que puguis participar en la gestió d’un negoci?
Doncs segueix llegint-nos, perquè a Bon Preu tindràs l'oportunitat d’acompanyar al gerent en la presa de decisions de la part:
comercial i humana
de la teva botiga
Si! Si! Ho has llegit bé. Tindràs un impacte directe en l'essència de la nostra empresa.
Podràs triar si prefereixes especialitzar-te en les àrees de reposició o de frescos.
Volem explicar-te PERQUÈ BON PREU SERÀ LA TEVA MILLOR ELECCIÓ!
Ens mouen els Valors. Ho portem al ADN! A Bon Preu ens defineixen les persones, deixa't emportar pel nostre tarannà i segur que trobes el teu lloc!
Apostem pel talent. Treballem perquè la nostra gent pugui desenvolupar-se internament i rebi la formació necessària per tal d'adaptar-se al 100% en el seu lloc de treball.
Les persones són el primer:
estaràs rodejat d'equips que t'acompanyaran en tot el procés. El nostre principal objectiu és que els treballadors/es es sentin com a casa i puguin transmetre-ho als nostres clients. Potenciem el bon ambient!
El nostre entorn té molts reptes;
cada dia aprendràs coses noves tant en l'àrea de negoci com amb el teu propi equip! El món de la distribució alimentària està ple de sorpreses.
Vols saber quina serà la teva MISSIÓ? T’ho expliquem!
Dins l’àmbit comercial, garantir l’aplicació del model comercial a les seccions de frescos o de reposició (segons responsabilitat) i establir una correcta planificació i organització per tal de complir amb els objectius de pèrdua i venda de les respectives seccions.
Dins l’àmbit de persones, assegurar un bon clima de treball promovent la motivació i cohesió, acompanyar i potenciar el desenvolupament professional i promoure accions formatives des d’un lideratge desenvolupador i participatiu.
A més, creiem important que sàpigues COM TRIUNFARÀS!
Si estàs acostumat/a a gestionar persones, t'interessa l'atenció al client i tens iniciativa, segur que encaixaràs amb nosaltres.
Si tens ganes d'ajudar-nos a garantir la millor experiència de compra pels nostres clients a través del millor servei, preu i qualitat de producte, podrem marcar la diferència.
Si t'hem creat curiositat per saber com ho faràs, no ho dubtis:
INSCRIU-TE ARA, SEGUR QUE T'AGRADARÀ LA TEVA FEINA
Què t'oferim?
8% de descompte en totes les compres de qualsevol establiment del Grup.
Horaris rotatius intensius.
Contracte indefinit, apostem per l'estabilitat.
Periode de formació previa per garantir l'èxit en el teu lloc de treball.
Entre molts d'altres beneficis.
Encara no ho saps?
Forbes reconeix Bonpreu i Esclat com una de les 100 millors empreses de tot l'Estat per treballar. Si t'hem creat curiositat per saber com ho faràs, no ho dubtis:
INSCRIU-TE ARA, SEGUR QUE T'AGRADARÀ LA TEVA FEINA
#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Hostalric
Empleo Provincia de Girona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Encarregat / Ada De Reposició- Selva

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar