COMPTABLE (H/D) La persona seleccionada donarà suport a la gestió comptable i administrativa d’algunes àrees i projectes de les empreses del grup, garantint un control acurat dels costos i col·laborant en tasques administratives i de gestió del dia a dia.
Funciones
Registrar i revisar assentaments comptables (compres, vendes, bancs, tresoreria)
Comptabilitat general i analítica per centre de cost
Control i registre de factures de proveïdors, clients i subcontractes
Conciliacions bancàries i control de tresoreria
Preparació d’impostos (IVA, IRPF, etc.) amb l’assessoria externa
Coordinació amb direcció per al tancament mensual i control de resultats
Participar en la millora de processos comptables i administratius adaptats a les necessitats del sector agroalimentari
Donar suport en el control i anàlisi de la gestió de subvencions, ajudes o incentius específics del sector ramader i agroalimentari
Tasques administratives i de gestió del dia a dia de les empreses
Ocasionalment podrà donar suport en tasques bàsiques de l’àrea laboral
S’ofereix
Incorporació estable i directa a una empresa consolidada i amb diversos projectes actius
Entorn de treball proper i col·laboratiu, on es valora la implicació i l’autonomia
Participar en projectes variats que permeten conèixer diferents àmbits de gestió, com projectes de caire immobiliari i patrimonial, d’explotacions, d’ampliació de negoci, etc.
Tenir una visió general de l’empresa, dels diferents centres de costos i àrees de negoci
Formació inicial i suport en l’adaptació als procediments i programes de l’empresa
Jornada completa amb flexibilitat horària
Franja salarial entre 24.000 ¤ ba i 27.000 ¤ ba
Experiència
De 3 a 5 anys d’experiència en comptabilitat general dins d’una empresa o assessoria
Formació
Aportar formació mínima de CFGS en administració i finances
Es valorarà formació universitària en Administració i Direcció d’Empreses, Comptabilitat i Finances o Economia
Habilitats
Coneixement d’ERP/programari comptable
Bon nivell d’Excel i eines digitals per informes i control de costos
Persona organitzada, polivalent, amb autonomia i amb facilitat per adaptar-se a diferents àrees de treball (comptabilitat, administració, laboral…)
Tenir sòlids coneixements en comptabilitat per tal que l’empresa només l’hagi de formar en els diferents centres de costos
Persona analítica, amb capacitat d’informació meticulosa i de raonar en els detalls dels centres de costos
Capacitat de treballar en equip i relacionar-se amb companys/es d’altres departaments
#J-18808-Ljbffr