Les principals funcions a desenvolupar assignades al lloc de treball seran:--Gestió de nòmina i seguretat social: Suport en el manteniment de personal (altes, baixes, variacions), processos incapacitat temporal; Tractament de variables - procés notes despesa, comprovacions, incidències manuals, càlculs, importacions, quadre variables; Procés nòmina, comprovacions, quadres econòmics, etc.; Tancament nòmina, generació rebuts, comprovació comptabilització, dades fiscals.-Seguretat social: Procés de càlcul, tramesa fitxers, conciliació de dades de cotització, resolució incidències, gestió de rebuts de liquidació.-Administració de personal: tramitació administrativa i seguiment de permisos i llicències (excedències, maternitats, paternitats, permisos no retribuïts, jornada reduïda, adaptacions, etc.).-Gestió de la informació del seu àmbit davant d'altres entitats públiques i organismes oficials.-Gestió del registre de control horari: Seguiment, control de la justificació documental i gestió reportin (personal, supervisors, PRL, indicadors); Informes, documentació, plecs, reports, etc.-Suport en el desenvolupament de projectes de recursos humans. Permisos de conduir: b. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)