Overview Indipensable Anglés alt
Nova plataforma de continguts que té l'ambició de convertir-se en el gran referent en la prescripció personalitzada de què fer a la ciutat, especialment en tots els àmbits de la cultura (art, música, arquitectura, gastronomia).
Per l'exit d'aquest projecte es clau un pla de difusió de continguts que treballi amb l'objectiu de projectar una imatge determinada de la ciutat i aconseguir trànsit cap a la web.
Responsibilities Definir estratègia de continguts a difondre per tal d'atraure tràfic a la nostra web. Segons estratègia de màrqueting i pressupost.
Dissenyar el pla màrqueting continguts top of the funnel: Objectius / Canals / formats / estil continguts / aliances / calendari. Inclou: pla de xxss i elaboració de la proposta de col·laboració amb prescriptors internacionals per les temàtiques principals (art / música / gastronomia / arquitectura).
Pla de continguts a les newsletters B2C.
Proposta d'altres canals digitals i analògics per arribar al nostre públic.
Direcció de l'agència de xarxes socials.
Realització de briefings de producció de continguts per atendre el pla conjuntament amb el responsable de producció transversal a mk.
Control del pla: timeline i pressupostos.
Proposta de quadre de comandament amb ajuda responsable d'analítica per fer seguiment del pla i aplicar millora contínua.
Coordinació amb equip web, per la consistència i eficiència en la planificació i producció de continguts. Visió full funnel.
Valorable grau universitari o màster / post-grau en Marketing / Marketing Digital o similar.
Qualifications Mínim 7 anys d'experiència en gestió de continguts per grans marques.
Gran coneixement en tendències de generació i dinamització de continguts.
Coneixement i alt interès per l'activitat i oferta de la ciutat: la seva oferta cultural, el patrimoni i els esdeveniments.
Coneixement i alt interès per continguts culturals (art, música, arquitectura, gastronomia).
Visió estratègica.
Alta sensibilitat creativa.
Capacitat per negociar col·laboracions amb prescriptors qualitatius.
Habilitat en l'ús d'eines digitals i plataformes de difusió, incloent Microsoft Office, WordPress, xarxes socials (Meta, YouTube i TikTok) i eines d'email màrqueting.
Conexiement de les mètriques de analítica de marketing digital.
Capacitat de treball en equip, liderant el pla de continguts però treballant en col·laboració amb equip creatiu, equip web i equip marketing operatiu / serveis de marketing.
Perfil proactiu, amb iniciativa.
Anglès fluid escrit i parlat.
Oficines ubicades a Barcelona ciutat.
Política de teletreball (1 dia / setmana).
#J-18808-Ljbffr