AXXON selecciona un TÈCNIC HELPDESK (H/D) per a important empresa del sector logístic situada a Maçanet de la Selva.
La persona seleccionada s'encarregarà de resoldre incidències relacionades amb l'estoc i base de dades del magatzem (amb SQL) i donar suport en comandes per a altres plantes del grup, mitjançant un sistema de ticketing.
Funcions:
- Resoldre les incidències relacionades amb aparells electrònics del magatzem.
- Donar suport a les àrees de sistemes i desenvolupament de la planta i d'altres empreses del grup (en anglès).
- Configuració de material i permisos del lloc de treball de noves incorporacions.
- Resolució i registre de les incidències que sorgeixin a magatzem i oficines.
- Recollida de requisits per a la incorporació de clients interns i externs.
- Treballant amb PowerBuilder, Prté 4GL, PL/SQL, Java, Windows i Linux.
- Consulta i resolució d'incidències en base de dades Oracle i SQL.
- Formació als nous usuaris: definició del document de formació i suport operatiu.
- Anàlisi i control d'indicadors i incidències més habituals per poder aplicar millores.
Experiència: 1 any desenvolupant tasques similars.
Valorable: coneixements de programació web PHP i bbdd SQL.
S'ofereix:
- Contracte indefinit.
- Retribució en funció de l'experiència aportada.
- Horari de dilluns a divendres matí/tarda o jornada partida.