Busquem un/a Coordinador/a per a campanya d'Atenció al Client i Vendes en el Sector Assegurances.
Tens experiència liderant equips i et motiva acompanyar persones cap a l'èxit? T'agradaria formar part d'un projecte sòlid en el sector assegurances? Busquem un/a coordinador/a amb capacitat de lideratge i orientació a resultats.
Quines seran les teves funcions?
1. Coordinació i seguiment de l'equip d'agents d'atenció al client i vendes.
2. Acompanyament i suport en el seu desenvolupament diari.
3. Control de qualitat, anàlisi d'indicadors i propostes de millora.
4. Garantir el compliment dels objectius marcats per la campanya.
Modalitat i horari:
* Presencial, a les nostres oficines.
* Jornada completa: 8 hores diàries.
* Horari: de 12:00 h a 20:00 h.
* Formació inicial del 20/08 al 26/08, en horari de 09:00 h a 15:00 h.
* Incorporació al servei: 27/08.
Què necessitem?
* Català avançat, tant parlat com escrit (requisit imprescindible).
* Experiència prèvia en coordinació o gestió d'equips en entorns de contact center, atenció al client o vendes.
* Capacitat analítica, lideratge i habilitats comunicatives.
* Proactivitat i orientació a resultats.
Què oferim?
* Projecte estable i amb possibilitats de creixement.
* Sou brut anual: 18.092,14 €.
* Equip proper, formació inicial i suport continuat.
Nota: La oferta de treball està activa i no s'indica que estigui expirada.
#J-18808-Ljbffr