Entitat sense ànim de lucre, dedicada a l'atenció de persones amb discapacitat intel·lectual del Vallès Occidental en funcionament des de l'any 1963.
El/la Tècnic comptable assumirà la responsabilitat de la gestió comptable de l'Entitat, garantint la fiabilitat i exactitud de les dades financeres, tot donant suport al responsable de l'àrea en matèria fiscal, d'auditoria i de gestió de subvencions.
Funcions:
* Portar la comptabilitat integral de l'Entitat: registre de moviments comptables, conciliacions i verificació de dades.
* Elaboració de balanços mensuals i informes comptables de seguiment.
* Gestió i control de tresoreria bàsica: moviments de caixa, conciliacions bancàries i banca electrònica.
* Arxiu i control documental relacionat amb els processos comptables i administratius.
* Donar suport al responsable de l'àrea en qüestions fiscals, d'auditoria i de subvencions.
* Assegurar el correcte ús i manteniment de les eines de gestió comptable i financera (Sage i Office).
* Treballar de forma coordinada amb la resta de l'equip per donar resposta a les necessitats de client intern
Competències tècniques:
* Coneixements sòlids de comptabilitat financera
* Experiència en registre i conciliació comptable
* Elaboració de balanços i informes financers
* Gestió de tresoreria bàsica i banca electrònica
* Coneixements de fiscalitat bàsica
* Experiència en gestió de subvencions i justificació econòmica
* Domini avançat de Sage (Comptabilitat, Cartera, Analítica i Actius Fixes)
* Ús avançat del paquet Microsoft Office (especialment Excel)
* Gestió i manteniment d'arxiu documental
Competències transversals:
* Rigor i orientació al detall
* Responsabilitat i fiabilitat en l'execució de tasques
* Autonomia en la presa de decisions operatives
* Proactivitat i iniciativa en la resolució de problemes
* Treball en equip i col·laboració amb diferents departaments
* Atenció al client intern i orientació al servei
* Organització i planificació per gestionar múltiples tasques
Requisits:
* Formació
en Comptabilitat, Administració i Finances o similar.
* Experiència contrastada
en funcions comptables (perfil sènior).
* Coneixements sòlids i ús avançat de
Sage
(Comptabilitat, Cartera, Analítica i Actius Fixes).
* Domini del
paquet Office
, especialment Excel.
* Capacitat per treballar amb
responsabilitat, autonomia i proactivitat
, assegurant la fiabilitat de la informació.
* Orientació al detall, compromís amb la qualitat i capacitat per treballar en
equip
.
* Imprescindible domini alt del català, tant escrit com oral
* Competència en eines digitals i tecnologies de la informació i gestió
S'ofereix:
* Jornada parcial, de dilluns a divendres (4h/dia)
* Contracte llarga durada
* Data d'incorporació: Immediata
* Lloc de treball: Sabadell