Empresa sector serveis de Sant Vicenç dels Horts cerca una persona amb perfil d'administratiu/iva comercial amb certificat de discapacitat mínima del 33%.
Realitzar seguiment de propostes i acords comercials, amb repporting a equip comercial. Donar suport a la gestió de l'agenda i els viatges de l'equip comercial. Processar sol·licituds i consultes de clients relacionades amb la gestió comercial i que requereixin una gestió interna. Gestionar la satisfacció del client per fomentar la fidelització. Alta al sistema ERP dels nous contractes mercantils. Llançament/informació dels pressupostos acceptats als diferents departaments de l'empresa perquè gestioni les tasques corresponents. Mantenir i registrar dades de les activitats comercials al CRM i ERP de l'empresa i altres tasques diverses.
- Experiència 12 mesos. Imprescindible coneixements de paquet office 365. Domini d' excel. Valorable experiència en l'àmbit administratiu comercial. Castellà i Català nivell alt.
- espanyol (parlat Superior, escrit Superior)
- català (parlat Superior, escrit Superior)
- Contracte laboral temporal (6 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1428
- Altres dades d'interès: Horari de dilluns a divendres de de 8:00 a 13:00 i de 15:00 a 18:00. 1428,67 per 14 pagues.