A SUMAR treballem per millorar el benestar i qualitat de vida de les persones usuàries dels serveis i equipaments socials que gestionem. Acompanyem al sector públic català en l'assoliment de nous reptes socials. El nostre model d'intervenció promou la innovació social així com la millora continua i la formació constant.
Descripció de l'oferta
En dependència de la Direcció d’Operacions de Sumar, es responsabilitzarà de dissenyar, implantar i supervisar la gestió de compres, equips, serveis i productes, aconseguint dels proveïdors les millors condicions de qualitat, servei i preu, amb compliment de la normativa de contractació pública i d’acord amb els valors i les polítiques de SUMAR.
Més concretament es responsabilitzarà de:
* Dissenyar, implantar i supervisar la política de compra de SUMAR d’acord amb els processos tècnics, administratius i legals implicats en les compres de productes, equips i serveis.
* Redacció de les condicions dels contractes i participació en la selecció del pool de proveïdor candidat per tal de garantir la concurrència en els diferents processos de contractació.
* Responsabilitzar-se del seguiment de les condicions contractuals durant la vigència del contracte i estar al càrrec de l’assegurament de la qualitat així com de les incidències greus que puguin aparèixer durant la vigència del contracte.
* Prospecció de mercat: coneixement del funcionament, particularitats i de les cadenes de subministrament dels diferents proveïdors que composen els mercats que subministren productes i serveis a l’organització.
* Monitorització del sector: fer un seguiment del sector residencial per tal d’estar al dia de les novetats, tendències i normatives que puguin afectar al funcionament dels equipaments.
* Avaluació de proveïdors: establir una metodologia d’avaluació dels proveïdors que inclogui una llista de paràmetres que objectivin com a mínim variables econòmiques, qualitatives i de servei de cadascun dels proveïdors.
* Contractació: participar activament en la redacció dels criteris i les condicions del contractes a proveïdors per tal de maximitzar la concurrència en els tenders i assegurar la qualitat dels subministrament o servei.
* Seguiment del contracte: establir i aplicar una metodologia de seguiment i acompliments dels criteris objectius establerts en els contractes durant la seva vigència.
* Elaborar el pressupost anual de l’àrea de compres.
* Seguiment de les incidències greus, sancions i possibles afectacions en els centres dels diferents proveïdors que subministren productes o serveis a Sumar.
* Entrades de Serveis:Analitzar tots els contractes del titular amb els diferents proveïdors en el moment del canvi de gestió.
* Coordinar les subrogacions i les noves contractacions amb el departament jurídic.
* Confeccionar el pressupost de compres
* Coordinar el pressupost de tot el departament d'operacions
* Seguiment de les incidències greus, sancions i possibles afectacions en els centres dels diferents proveïdors que subministren productes o serveis a Sumar.
Jornada: 40h setmanals de dilluns a divendres
Horari: L'horari habitual és de dilluns a dijous de 8:00 a 16:45 hores i divendres de 8 a 15 hores.
Salari: Segons vàlua
-Diplomat/da Grau en Empresarials/ Llicenciat/da Enginyeria.
-Master o postgrau en gestió de compres, logística.
-Bons coneixement i pràctica en negociació
Experiència: És imprescindible disposar 2 anys d’experiència en lloc de treball similar.
Perfil Competencial: És imprescindible disposar d'habilitats de negocació, comunicació, gestió de les emocions, iniciativa, proactivitat i resolució de problemes. A l'hora es pensa en una persona amb facilitat per a l'estabilment de relacions personals, capacitat d'aprenentatge.
-Domini Microsoft Office. Nivell avançat de Microsoft Excel
-Es valorarà positivament coneixement Microsofr Navision.
- Carnet de Conduir i Cotxe
T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?
Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla"Inscriu-te manualment"
#J-18808-Ljbffr