 
        
        Des de Paul Marlex, estem col·laborant amb una important empresa del sector químic industrial, ubicada a rodalies de Girona, que actualment precisa incorporar de manera estable a la seva organització a un/a HR TECHNICIAN.
Quina seria la teva missió a l'empresa?
Reportant a la Direcció de RRHH i en col·laboració estreta amb la resta de professionals del departament, la persona seleccionada s'encarregarà de dur a terme les següents tasques:
• Gestió del software de control horari, expedients dels treballadors, incorporacions, baixes, etc.
• Coordinació amb les Administracions Públiques, SS, SEPE, etc.
• Comunicació amb els/les treballadors/es, resolució de dubtes, enllaç treballador/a - empresa
• Gestió amb empreses de TT. Gestió de contactes i documentació associada
• Elaboració de nòmines, gestió de la retribució en espècies, bonus, beneficis socials, etc.
• Altres tasques de caire més generalista pròpies del departament de RRHH
Què s'ofereix?
• Estabilitat contractual i incorporació directa a la plantilla de l'empresa
• Formar part d'una organització sòlida, reconeguda i en constant creixement
• Oportunitat de desenvolupar un rol autònom i de responsabilitat
• Jornada completa i horari de dilluns a divendres
• Retribució negociable en funció dels coneixements i experiència aportats
Ets el candidat/da ideal si...
• Aportes una experiència mínima de 3 anys duent a terme les funcions descrites o similars
• Disposes de formació universitària en RRLL o formació superior del mateix àmbit
• Domines el català, el castellà i l'anglès (imprescindible)
• Estàs acostumat/da a treballar amb el paquet Office i software de gestió de RRHH
• Ets una persona proactiva, organitzada, orientada a les persones, adaptable als canvis, amb capacitat per treballar en equip i bones habilitats comunicatives