Gestionar les sol·licituds de suport relacionades amb les aplicacions de producció. Proporcionar suport tècnic avançat (NIVELL 2) als usuaris i sistemes, resolent problemes d'aplicacions de producció. Replicar i documentar errors per a l'escalada als equips de desenvolupament, proveïdors de sistemes o fabricants quan sigui necessari. Col·laborar amb els equips de desenvolupament, bases de dades, infraestructura i altres equips de suport per resoldre problemes complexos. Donar suport a la implementació
d'actualitzacions, pegats i noves funcionalitats. Crear i mantenir manuals tècnics, guies d'usuari i documentació de processos. Formar els usuaris finals i els equips de suport de Nivell 1. Proposar millores als processos de suport i a l'experiència de l'usuari. Participar en la implementació d'eines de suport i monitoratge. Generar informes rutinaris. Realitzar revisions de sistemes (sistemes GMP). Mantenir un contacte i cooperació regulars amb els proveïdors d'aplicacions i solucions. Proporcionar suport IT
transversal a altres departaments. Permisos de conduir: c. espanyol (parlat superior, escrit superior), anglès (parlat superior, escrit superior)