PCEl pla estratègic TecnoCampus 2027 estableix, a l’eix TecnoCampus cap endins, que el talent és la base de la competitivitat, és el fonament d’una comunitat professional que aprecia el compromís, la generositat i la bona voluntat entre tots els seus integrants. Aquest eix té com a objectiu adaptar i desenvolupar de manera diferencial totes aquelles iniciatives que han estat i són els fonaments de l’organització. /ppPer tal de desenvolupar les línies estratègiques previstes, la Fundació TecnoCampus inicia un procés de selecció per a la provisió del lloc de treball de director/a de gestió de persones. /ppbr/ppstrongDependència jeràrquica i estructura /strong /pulliReportarà a la Direcció General de la Fundació TecnoCampus. /liliComptarà amb un equip d’unes 5 persones. /li /ulpLa posició té un elevat contingut relacional. Interactua amb la resta de Direccions, tant acadèmiques com de serveis. /ppÉs la persona de referència en les relacions i negociacions amb la Representació Legal de les Persones Treballadores. /ppbr/ppstrongMissió /strong /ppGestionar el servei de gestió de persones, contribuint des de la vessant humana i organitzativa, a la missió i objectius del pla estratègic 2027. /ppbr/ppstrongFuncions /strong /ppAtracció i desenvolupament de talent: /pulliDescriure, avaluar i classificar els llocs de treball. /liliDesenvolupar el Employer branding. /liliPortar a terme el reclutament i gestió de la contractació. /liliEstablir i impulsar l’estratègia per atraure i contractar talent. /liliEstablir i impulsar l’estratègia per atraure talent a través de plataformes especialitzades en l’àmbit acadèmic i de recerca. /liliElaborar i implantar un pla d’acollida. /liliAfavorir l’autorealització dels equips. /liliDissenyar el pla de formació, plans de desenvolupament. /liliDissenyar i desenvolupar sistemes d’avaluació. /li /ulpCompensació i beneficis: /pulliContribuir amb criteris de racionalitat i competència tècnica a l’harmonització de la política retributiva. /liliDissenyar del sistema de retribució del personal i d'avaluació dels resultats. /liliRealitzar estudi de fórmules salarials, política d'incentius i l'establiment de nivells salarials. /li /ulpComunicació interna: /pulliDesenvolupar i executar iniciatives de comunicació interna que afavoreixin el sentiment de pertinença a la institució. /liliDissenyar i implementar els instruments associats a la millora de la comunicació interna corporativa. /li /ulpProjectes organitzatius /pulliFer anàlisis organitzatius dels diferents serveis o departaments, presentant propostes d’aprovació d’organigrames i del seu dimensionament. /liliFer propostes de millora organitzativa orientades a models de gestió basats en l’eficiència i qualitat en la prestació de serveis. /liliRecopilar i facilitar tota la informació corporativa associada a indicadors de personal i de processos de gestió. /li /ulpAdministració de personal: /pulliEstablir la política de gestió de nòmines i assegurances socials (mitjançant gestoria laboral quan sigui necessari). /liliVetllar per la correcte gestió de permisos, vacances, hores extraordinàries, baixes per malaltia, etc. /li /ulpRelacions laborals: /pulliParticipar activament en la negociació d’acords laborals del conveni col·lectiu. /liliNegociar amb el comitè d’empresa i representants dels treballadors. /liliAnalitzar i millorar el clima laboral. /liliElaborar i desplegar Plans d’igualtat. /liliGestionar els conflictes quan es produeixin. /li /ulpPrevenció de riscos laborals: /pulliGestionar l’avaluació de riscos laborals. /liliPlanificar l'activitat preventiva. /liliParticipar en el Comitè de Seguretat i Salut Laboral. /liliVetllar per la realització, difusió i correcta implementació dels plans d'autoprotecció i emergència. /liliEstablir el pla de vigilància de la salut i fer-ne el corresponent seguiment. /li /ulpstrongEstructura i plantilla /strong /ppLa plantilla està formada per unes 500 persones entre personal amb dedicació completa i dedicació parcial, com part del personal docent associat. /ppstrongLloc de treball /strong /ppEl lloc de treball es troba a Mataró. /ppstrongPerfil professional /strong /ppLa persona a seleccionar ha de tenir un perfil generalista i aportar metodologia i expertesa en atracció, desenvolupament i retenció de talent així com en processos de millora organitzativa. /ppstrongRequisits mínims per a la participació en el procés /strong /ppSón requisits mínims de participació: /pulliTenir formació superior (llicenciatura o grau universitari). /liliTenir experiència en posicions generalistes de recursos humans. /liliTenir experiència en empreses i/o organitzacions formades per plantilles d'un nivell alt de formació. /liliEs requereix un nivell alt dels idiomes català i castellà. /liliÉs indispensable un nivell avançat de l’idioma anglès. /li /ulpstrongPresentació de candidatures i calendari /strong /ppLes persones interessades han de presentar les seves sol·licituds a través de l’empresa Català Recursos Humans, designada per acompanyar el procés de selecció. /ppLes persones interessades poden presentar la seva sol·licitud a l’atenció de Judith Català, a l’adreça, indicant com a referència “HRTecno”. /ppstrongComissió de selecció /strong /ppMitjançant resolució de la direcció general es determinaran els membres que formaran part de la comissió. L’empresa especialitzada designada durà a terme un anàlisi amb profunditat de la documentació curricular, valoració de mèrits i capacitats de les persones candidates. Així mateix, acompanyarà a la comissió de selecció en el desenvolupament de la fase d’entrevista. /ppstrongValoració de les candidatures /strong /ppEl procés de selecció es desenvolupa en dues fases: /ppa) Fase de valoració de mèrits, a partir de la valoració del CV i la documentació justificativa aportada /ppb) Fase d’entrevista, valoració de competències i idoneïtat /ppema) Fase de valoració de mèrits /em /ppLa comissió d’avaluació valorarà els mèrits al·legats i degudament acreditats pels i per les aspirants, fins a un màxim de 10 punts i d’acord amb els següents criteris: /pulliFormació específica: es valorarà haver cursat un màster o postgrau en recursos humans i/o formació especialitzada en adquisició/ desenvolupament de talent. emFins a 1 punt. /em /liliExperiència funcional: experiència generalista a gestió de persones havent participat a comitès de direcció. Visió sistèmica i de 360º.em Fins a 2 punts /em /liliExperiència en atracció, fidelització i desenvolupament de talent: selecció, formació i desenvolupament, avaluació de l’acompliment, entre altres. emFins a 2 punts /em /liliExperiència en relacions laborals i en matèria de negociació col·lectiva: bons coneixements en matèria d’administració laboral, compensació i beneficis, relacions laborals i negociació col·lectiva. emFins a 2 punts /em /liliExperiència en projectes de millora i desenvolupament organitzatiu: experiència en la revisió i implantació de processos de treball, reestructuració d’organigrames i organització. emFins a 2 punts. /em /liliExperiència sectorial: es valorarà que aporti experiència en sectors propers o relacionats amb l’activitat del TecnoCampus. Exemples: centres de recerca, parcs científics, centres tecnològics, universitats, escoles de postgrau, col·legis professionals, associacions empresarials, instituts sectorials, escoles de negoci, gestió d’espais empresarials, incubadores d’empreses, entre altres. emFins a 1 punt. /em /li /ulpCada un dels membres de la comissió de selecció qualificarà cada apartat de la rúbrica anterior a partir de criteris objectivables. Posteriorment, en reunió conjunta, s’exposaran les valoracions atorgades de forma justificada i es procedirà a calcular la mitjana. Per superar la fase, caldrà obtenir un mínim de 6 punts en la valoració de mèrits. /ppLa ponderació de la fase de valoració de mèrits serà del 60% sobre la valoració global. /ppemb) Fase d'entrevista, valoració de competències i idoneïtat /em /ppFeta la valoració de mèrits, es convocarà als candidats o candidates que hagin obtingut una puntuació superior a 6 punts a la fase de valoració de competències i idoneïtat. Aquesta fase de valoració serà desenvolupada amb l’acompanyament de l’empresa de reclutament directiu. En l’entrevista es valoraran les competències del candidat o candidata i la seva idoneïtat en relació al lloc de treball ofertat. /ppCada un dels membres de la comissió de selecció qualificarà als candidats i candidates entrevistades en un rang de puntuació de 0 a 10 punts. Per superar la fase, caldrà obtenir un mínim de 6 punts en la valoració de l’entrevista. El resultat de la fase serà la mitjana aritmètica de les puntuacions obtingudes. La ponderació de la fase d’entrevista, valoració de competències i idoneïtat serà del 40% sobre la valoració global. /ppstrongCompetències Personals /strong /pulliAltíssima orientació a les persones. /liliMentalitat oberta. /liliActitud positiva, fent front als problemes amb un somriure. /liliCapacitat d’execució, persona resolutiva. /liliAssertivitat. /liliNivell d’empatia i una gran capitat d’escoltar i extreure necessitats dels equips. /liliCapacitat d’influència en l’organització. /liliDiscreció alhora que proximitat a les persones. /liliCapacitat de transformar des del que ja existeix. /liliExcel·lent comunicació oral i escrita. /liliCapacitat per construir relacions interpersonals. /liliCreure en el propòsit del projecte de la Fundació TecnoCampus. /liliVisió estratègica i alhora entrar en el detall per millorar processos, eines, etc. /li /ulpstrongResolució del procés /strong /ppUn cop obtingudes les puntuacions atorgades a cada candidat/a en les dues fases previstes en el procés, els membres de la comissió de selecció, en el termini màxim de 6 dies hàbils, deliberaran conjuntament sobre les candidatures finalistes. Si cal alguna informació addicional el/la President/a podrà proposar aclariments o presència d’algun/a candidat/a davant la comissió. /ppLa comissió de selecció resoldrà sobre el procés atorgant una puntuació final a cada candidat/a i emetrà un informe final en el que es proposarà al director general, per a la seva designació, al candidat o candidata que hagi obtingut major puntuació. La proposta serà motivada i contindrà els informes que s’hagin generat durant el procés. En el seu cas, la comissió podrà proposar deixar el procés desert si, de manera motivada, així ho estima. /p