Funcions
programades
- Trucada control als 30 dies (seguiment Codi Risc Suïcida – CRS).
Altres funcions
- Participar activament en la creació i actualització de guies clíniques, procediments i protocols d’atenció psicològica.
- Elaboració d’informes (registres d’activitat, avaluació, etc.) i aquelles funcions i / o activitats que el Cap de Psicologia determini.
- Participació en les reunions i coordinacions que les seves tasques determini.
- Afavorir i utilitzar les noves tecnologies per resoldre les demandes del ciutadà.
- Interrelació amb els diferents perfils professionals per donar resposta.
- Participació en la formació de professionals de nova incorporació i als alumnes de Màsters o Post Graus.
- Realització de la formació interna anual.
- Facilitar i participar en la implantació en la implantació de nous projectes.
- Participació en projectes de recerca.
Requisits necessaris
- Títol de Grau / Llicenciatura en Psicologia
- Màster en Psicologia General Sanitària / PIR / Habilitació PGS
- Estar col·legiat al COPC (Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya).
Requisits valorables
- Mínim 1 any d’experiència en serveis d’urgències i / o serveis similars de psicologia d’emergències.
- 1 any d’experiència en atenció no presencial.
- 1 any d’experiència en centres de salut mental d’adults i / o infanto-juvenil.
- Formació de post-grau en l’àmbit de la Psicologia d’Emergències i Catàstrofes.
- Formació en altres activitats específiques de Psicologia Clínica.
- Formació i experiència en abordatge de la conducta suïcida.
- Formació específica en psico-diagnòstic i tractaments.
Què t'oferim al SEM?
- Un entorn de treball diferent i únic respecte al que estàs habituat.
- Treball en equips multidisciplinaris i treball en xarxa amb sales de coordinació, unitats assistencials mòbils i amb la pròpia xarxa sanitària.
- Formació contínua i creixement i desenvolupament professional.
- Activitats no assistencials relacionades amb la urgència i emergència: formació, investigació, docència, participacions externes en nom de SEM...
Competències personals
Compromís i implicació, qualitat en el treball, orientació al pacient / ciutadà, gestió emocionalment intel·ligent, comunicació i influència i presa de decisions.
Procés de selecció
Dividim el procés en diverses etapes amb la finalitat d'identificar els candidats que millor compleixen amb els requisits tècnics, personals, actituds i interessos que requereix el lloc.
Recepció de sol·licituds
- Recepció de sol·licituds i preselecció
Segons la informació recollida en els CV, es pre-seleccionen en un primer moment aquells candidats que reuneixen els requisits imprescindibles i posteriorment les experiències i els coneixements valorables per poder continuar en el procés.
Realització de proves i simulacions grupals
Es convocaran els candidats a realitzar proves per valorar els coneixements necessaris per al lloc i simulacions dissenyades per valorar el comportament de les persones en situacions similars a les que es trobarien si ja estiguessin ocupant el lloc. És una metodologia que facilita una exploració objectiva del potencial dels aspirants a ocupar un determinat lloc.
Entrevista per competències
Cerquem principalment obtenir exemples de comportaments de l'avaluat / ada en la seva vida professional i analitzar si coincideixen amb els esperats en el lloc de treball, ja que aquests estan casualment relacionats amb un acompliment excel·lent.
- La millor predicció sobre si una persona demostrarà les competències requerides en un lloc és obtenir evidències que aquesta persona ha demostrat aquestes competències en el passat.
Decisió
Les persones observadores i avaluadors posen en comú i analitzen la informació extreta en tot el procés, i prenen la decisió de quin és el / la candidat / a que més s'ajusta al rol que l'empresa està buscant i que millor s’adequa a la realitat de l’organització.
#J-18808-Ljbffr