SOBRE LA CAMBRA DE BARCELONA A la Cambra de Comerç de Barcelona treballem per impulsar la competitivitat del teixit empresarial català. Des de àrea d’Internacionalització d’Empreses, oferim serveis personalitzats per ajudar les empreses a expandir-se internacionalment, proporcionant un acompanyament directe, pràctic i adaptat a les seves necessitats. Amb una clara vocació de proximitat, desenvolupem accions com missions comercials, agendes B2B, esdeveniments i serveis de consultoria per garantir l’èxit dels projectes d’internacionalització. Per reforçar aquest compromís, incorporem un perfil
Junior Business Development
amb ganes d’aprendre, créixer i aportar valor a l’equip.
MISSIÓ DEL LLOC Donar suport en l’organització i execució d’activitats comercials i internacionals, especialment en la gestió de reunions B2B i esdeveniments, el contacte amb empreses i la gestió d’eines digitals (CRM, bases de dades). Formaràs part d’un equip expert i t’implicaràs en projectes reals amb impacte directe en el teixit empresarial català.
RESPONSABILITATS PRINCIPALS Donar suport en la planificació i organització de reunions B2B, esdeveniments i jornades internacionals. Realitzar la recerca d’informació i identificació d’empreses potencials per a la participació en projectes i activitats comercials. Contactar amb empreses per mitjà de correu electrònic i trucades telefòniques per establir el primer contacte i concertar reunions. Gestionar i actualitzar bases de dades en format Excel i la informació al CRM per garantir un seguiment efectiu dels contactes i oportunitats. Col·laborar amb l’equip en la preparació i execució de projectes i jornades relacionades amb la internacionalització. Assistir en la preparació de documents, informes i presentacions relacionades amb les activitats comercials. Actuar amb proactivitat per detectar possibles millores i aportar solucions durant el desenvolupament dels projectes. Aprendre i aplicar bones pràctiques comercials i d’internacionalització sota la supervisió de responsables del departament.
PERFIL QUE CERQUEM Formació:
Grau en Administració i Direcció d’Empreses, Economia, Comerç Internacional o similars. Experiència:
Mínim 6 mesos desenvolupament funcions similars. Es valorarà especialment experiència prèvia amb sistemes CRM. Idiomes:
Es requereix domini del català i castellà (nivell nadiu o equivalents) Anglès:
nivell avançat (mínim B2) Competències informàtiques:
Nivell avançat d'Excel, PowerPoint i altres eines del paquet Office. Coneixement d’eines de gestió de dades i CRM. Competències clau:
Professional amb bones habilitats relacionals i de comunicació. Persona flexible amb capacitat de treball en equip. Persona organitzada, proactiva i amb ganes d’aprendre. Orientació a resultats.
QUÈ OFERIM? Incorporació a un projecte estratègic amb impacte real sobre el teixit empresarial del territori. Entorn de treball col·laboratiu, dinàmic i compromès amb el talen jove. Participació directa en projectes internacionals amb empreses i institucions. Possibilitat de creixement i aprenentatge en una institució de referència.
COMPROMÍS AMB LA IGUALTAT D’OPORTUNITATS A la Cambra de Barcelona apostem per la igualtat de gènere, la diversitat i la inclusió. Valorem totes les candidatures, independentment de l’origen, gènere, edat, orientació sexual o condició.
VOLS FORMAR PART D’AQUEST REPTE? Envia’ns el teu currículum i una breu carta de motivació a o postula directament a través d’aquesta oferta de LinkedIn.