Des de TANDEM SOCIAL, SCCL, col·laborem en el procés de selecció de Dincat Federació que està cercant un/a Referent del Programa de Conciliació Familiar. Busquem una persona per incorporar-se el maig de 2025 com a Referent del Servei de Conciliació Familiar del SAFDID.
Aquesta figura tindrà la missió de garantir la implementació i millora contínua del servei, assegurant un impacte positiu en la gestió del programa i, en conseqüència, en la Qualitat de Vida de tot el nucli familiar.
Què és Dincat Federació?
És la Federació d'entitats socials que donen serveis i suports a les persones amb discapacitat intel·lectual, i la veu principal en la defensa dels drets de les Persones amb Discapacitat Intel·lectual (DID) a Catalunya.
La nostra missió principal és vetllar per la defensa i exercici ple dels drets de les persones amb discapacitat intel·lectual i de les seves famílies a tot el territori, a través de la xarxa d'entitats federades, promovent una societat més justa i inclusiva.
El Servei de Conciliació Familiar
És un dels dos pilars del Programa d'Atenció a Famílies amb Fills/es amb DID (SAFDID) de Dincat. Proporciona suport a les famílies per empoderar-les i desenvolupar-se plenament, assolint la màxima Qualitat de Vida per als seus membres, en tot el territori català.
El programa és desenvolupat per entitats de primer nivell sòcies de Dincat, que coordinen la gestió, execució i justificació dels serveis, finançats amb subvenció pública de la Generalitat de Catalunya. El programa inclou dues modalitats: Servei de Suport Familiar i Servei de Conciliació Familiar (personal de suport i estades en entorns comunitaris).
Responsabilitats del lloc
* Gestió integral del programa, incloent justificació de recursos i coordinació amb entitats executants.
* Planificació i seguiment econòmic del programa, actualització del pressupost, i coordinació amb l'àrea financera.
* Control de dades econòmiques i elaboració d'informes mensuals.
* Gestió i planificació de la formació per a les entitats en gestió econòmica i justificacions.
Perfil buscant
* Vocació de servei, actitud proactiva i positiva.
* Organitzat, responsable i rigorós.
* Polivalent i amb capacitat multitasca.
* Autònom i en equip.
* Iniciativa i capacitat d'aportar idees noves.
* Bones habilitats comunicatives i interpersonals.
* Identificació amb els valors de l'economia social i tercer sector.
Requisits necessaris
* Estudis en ADE, Empresarials, Polítiques o experiència equivalent en gestió econòmica.
* Al menys 2 anys d'experiència en funcions similars.
* Coneixements en gestió de projectes, pressupostos i finançament.
* Capacitats analítiques i financeres.
* Nivell avançat d'ofimàtica, especialment Excel.
* Català nivell C.
Oferta
* Incorporació el maig de 2025.
* Jornada de 35h/setmana, contracte indefinit.
* Remuneració de 28.000€ bruts anuals.
* Horari flexible amb model híbrid: 2 dies de teletreball/setmana.
* 36 dies laborables de vacances.
Interessa?
Envieu el vostre CV a ******. La convocatòria estarà oberta fins dilluns 2 de maig a les 08:00h.
#J-18808-Ljbffr