Empresa consolidada i amb un recorregut històric i important en el sector automoció. Disposen de diferents centres repartits per la província de Girona i una plantilla de més de 150 treballadors/es per a donar un servei global de la marca a tots els seus clients.
Les funcions que hauràs de portar a terme són:
* Elaboració de pressupostos de recanvis i accessoris.
* Organitzar el material al magatzem, mantenir un estat òptim d'ordre i neteja.
* Realitzar les tasques administratives relacionades amb la devolució de material.
* Gestionar i registrar les garanties.
* Fer inventari.
* Relació amb el client.
S'OFEREIX:
* Contracte estable i directa per empresa.
* Possibilitat de creixement professional.
* Horari de dilluns a divendres
* Salari en funció de l'experiència i vàlua de la persona.
REQUISITOS MÍNIMOS
* Valorable formació relacionada amb l'automoció.
* Experiència mínima de 3 anys en tasques similars.
* Idiomes: català i castellà.
* Persona comunicativa i dots comercials.
* Vehicle propi i carnet de conduir.