¿Dónde vas a trabajar?Nuestro cliente es una organización de tamaño mediano, con presencia destacada en Málaga. Su foco está en la innovación tecnológica y la mejora de los procesos internos para ofrecer un mejor servicio.¿Qué harás en tu nuevo puesto?- Proporcionar soporte técnico y funcional en herramientas y sistemas internos.- Resolver incidencias y gestionar solicitudes de los usuarios finales.- Troubleshoot and resolve HCM-to-Payroll integration incidents using strong data analysis skills.- Monitor daily interface performance and take proactive action when failures occur.- Manage a structured queue of support tickets, ensuring timely and SLA-aligned resolution.- Lead and participate in customer meetings, offering technical insight and updates- Collaborate with senior analysts and cross-functional teams to resolve escalated issues.- Maintain clear documentation on incidents, resolutions, and best practices.- Consistently align work with established KPIs and service standards.¿A quién buscamos (H/M/D)?· Fluency in English· Minimum of 5 years' experience in technical support or systems integration roles.· Strong SQL skills (able to write queries, read logs, and analyse datasets).· Excellent problem-solving ability and attention to detail.· Experience with HCM or payroll systems is aplus.¿Cuáles son tus beneficios?- Contrato indefinido en una empresa establecida en Málaga.- Hibrido- Salario competitivo en un rango de 34.200 EUR a 40.800 EUR anuales.- Oportunidad de crecer profesionalmente- Entorno laboral con enfoque en la innovación tecnológica.- Posibilidad de colaborar en proyectos relevantes dentro del departamento de Tecnología.