* laborem en el procés de selecció de Dincat Federació que està cercant un / a Analista Financer.
Busquem una persona per incorporar-se com a Referent del Servei de Conciliació Familiar del SAFDID. Aquesta figura tindrà la missió de garantir la implementació i millora contínua del servei, assegurant un impacte positiu en la gestió del programa i, en conseqüència, en la qualitat de vida de tot el nucli familiar.
Què és Dincat Federació?
És la federació d’entitats socials que donen serveis i suports a les persones amb discapacitat intel·lectual i la veu principal en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat intel·lectual (DID) a Catalunya. La seva missió principal és vetllar per la defensa i l’exercici ple dels drets de les persones amb discapacitat i de les seves famílies a tot el territori, promovent una societat més justa i inclusiva.
Els seus valors defineixen com treballen:
* Compromís amb les persones i els seus projectes de vida.
* Dignitat i igualtat de drets i oportunitats.
* Participació del col·lectiu en la presa de decisions.
* Competència, eficiència i eficaç en totes les nostres actuacions.
* Transparència en la gestió de les nostres entitats.
Què és el Servei de Conciliació Familiar?
El Servei de Conciliació Familiar és un dels dos pilars del Programa d’Atenció a Famílies amb Fills amb DID (SAFDID) de Dincat. Proporciona els suports que les famílies amb fills amb DID necessiten per empoderar-se i desenvolupar-se plenament, assolint la màxima qualitat de vida per a cada membre.
El programa i els serveis els presten directament entitats de primer nivell sòcies de Dincat, i Dincat s’encarrega de la coordinació, gestió, execució i justificació dels serveis finançats via subvenció pública de la Generalitat de Catalunya.
Estructuralment, el programa SAFDID es desenvolupa a través de dues modalitats complementàries:
1. Facilitar eines i recursos per a l’apoderament familiar que en faciliten la cura.
2. Servei de Conciliació Familiar
2.1 Modalitat de Personal de Suport
2.2 Modalitat d’Estades en Entorns Comunitaris
El Servei de Conciliació té com a objectiu oferir a les famílies amb fills amb DID la possibilitat de disposar de temps per a treball, descans o oci, millorant així la seva qualitat de vida. Per això, proporcionem un servei especialitzat que s’adapta a les necessitats concretes de cada família, mitjançant dues modalitats:
* Modalitat de Personal de Suport:
suport 1 a 1 per hores d’atenció al fill amb DID, permetent que els membres de la família conciliïn vida personal, social i laboral.
* Modalitat d’Estades en Entorns Comunitaris:
suport a través d’estades amb pernoctació de curta durada en grups reduïts, per facilitar la conciliació familiar.
Cerquem una persona per incorporar-se com a Analista Financer del Servei de Conciliació Familiar del SAFDID. La seva missió serà garantir la implementació i millora contínua del servei, assegurant bons resultats en la gestió, seguiment i justificació del programa, així com en la relació amb les entitats col·laboradores, millorant la qualitat de vida dels beneficiaris finals.
Responsabilitats:
1. Gestió integral del programa en justificació de recursos econòmics i humans, coordinant amb les entitats i supervisant pressupostos, dades econòmiques i informes.
2. Gestionar i planificar la formació de les entitats en gestió econòmica i justificació del servei, dissenyant formacions i assegurant la seva correcta execució.
Requisits:
* Estudis mitjans o superiors en ADE, Empresarials, Polítiques o similars, o experiència demostrable en gestió econòmica i justificació de programes.
* Experiència mínima de 2 anys en funcions similars.
* Coneixements en gestió de projectes, pressupostos i finançament, així com en analítica i finances.
* Nivell avançat d’ofimàtica, especialment Excel i programes de gestió.
* Incorporació immediata.
* Remuneració:
28.000€ bruts anuals.
#J-18808-Ljbffr