Localitat i centre de treball: Campus Nord UPC, 08034, Barcelona
Remuneració bruta anual: 35 €
Duració prevista: 12 mesos, amb data d’incorporació màxima pel 31/01/2024
Funcions del lloc de treball:
Aquesta contractació està supeditada a l’atorgament de l’ajut del Programa de “Primera Experiència en Administracions Públiques – Tercera Convocatòria” en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
El CIMNE necessita actualitzar els continguts del seu portal de transparència seguint la normativa i el nivell de detall que exigeix l’Administració.
Es requereix la incorporació d’una persona que idealment tingui formació en disseny i programació de pàgines web i molta habilitat en el tractament i ordenació de dades.
Les tasques que se li encarregaran seran recopilar totes les dades requerides, ordenar-les i publicar-les en el portal de transparència, seguint les directrius de la Llei. En concret, caldrà estructurar la informació en sis grans blocs:
* Organització institucional i estructura administrativa
* Normativa i informació d'interès jurídic
* Ciutadania i polítiques públiques
* Alts càrrecs, personal directiu i funció pública
* Contractes, convenis i subvencions
L’actualització del portal de transparència és un tema de digitalització molt rellevant amb impacte en aspectes com:
* Accessibilitat: la informació serà accessible ràpidament i fàcilment des de qualsevol lloc.
* Eficiència: el procés de recopilació i publicació estarà automatitzat.
* Agilitat en les actualitzacions: es programarà perquè les actualitzacions siguin immediates i en temps real.
* Interactivitat i participació: oferirà funcionalitats interactives com consultes, preguntes o suggeriments.
* Accés a més informació: s’inclourà una varietat de formats per enriquir l’experiència de l’usuari.
La persona que s’incorporarà dependrà directament de l’equip de Gerència, coordinant tota l’activitat, i haurà de col·laborar amb tots els departaments, especialment amb el de Comunicació i el webmaster.
Formació: nivell mínim de FP de Grau Superior en Administració i Gestió o Informàtica i Comunicacions.
Requisits addicionals:
* Tenir entre 16 i 29 anys el dia anterior a l’inici del contracte.
* Estar inscrit com a demandant d’ocupació no ocupat al registre del SOC.
* Experiència en tractament de dades i documentació.
* Coneixements en administració pública.
* Experiència en programació de pàgines web.
* Bona capacitat de treball en equip.
Sistema de qualificació:
Els requisits i mèrits es valoraran amb una nota màxima de 100 punts, sumant els següents apartats:
* Formació i perfeccionament: 20%
* Coneixement de la llengua catalana: 10%
* Proves selectives i entrevista: 30%
Els candidats hauran de completar el formulari “Application Form” a la web indicant la referència de la vacant i adjuntant els documents requerits. El CV ha de ser cec, sense dades personals identificatives.
El termini de presentació de sol·licituds és fins al 16 de gener de 2024 a les 12h.
Als candidats preseleccionats se’ls podrà sol·licitar documentació i ser convocats per a proves o entrevistes, que poden ser eliminatòries.
Aquestes actuacions estan subvencionades pel SOC i finançades amb fons del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència – Finançat per la Unió Europea - NextGenerationEU.
#J-18808-Ljbffr