??Oportunitat professional al Baix Empordà – Àrea d'Administració i Compres (Cost Controlling)
Des de la nostra consultoria de selecció col·laborem amb unaempresa dedicada a l'elaboració i comercialització de productes carnis, amb una sòlida trajectòria i en creixement constant.
Seleccionem unapersona per incorporar-se a l'equip d'administració, assumintresponsabilitats en el departament de compresamb unenfocament en el controlling de costosireportant directament a Direcció General.
Busquem un/aprofessional jove, ambiciós/a i amb ganes de desenvolupar un pla de carreradins la Companyia, començant al departament de compres i costos, amb projecció cap a unaposició d'adjunt/a a Direcció.
??Funcions principals:
Gestionar els preus de cost i de venda de totes les carns, tant pels14 establiments propiscom pels de l'altra empresa del grup, coordinant-se amb els diferents directius.
Negociar amb proveïdorsi participar en laselecció de productes.
Calcular costos i preusde materials i productes (escandalls, marges, etc.).
Revisar, actualitzar i mantenirla informació de costos i preus al sistema.
Analitzar l'evolució i composició dels costosper donar suport al control intern de facturació.
Coordinar preus de compra i vendaentre establiments propis i assessorats, buscant la seva convergència.
Dissenyar ofertes de productes.
Coordinar la implantació d'un nou ERPcom a projecte clau dins l'àrea administrativa.
??Perfil professional:
Formació universitària enADE, Economia, Enginyeria o similar.
Es valorarà experiència prèvia en compres, aprovisionament, controlling.
Domini d'Excel i interès per la gestió de dades i costos.
Capacitat analítica, orientació a resultats i visió de negoci.
Proactivitat, compromís i motivació per créixer professionalment.
??Oferim:
Incorporació sólido en una empresa sòlida i en expansió.
Pla de desenvolupament professional amb projecció real cap aAdjunt/a a Direcció.
Bon ambient de treball i oportunitats de formació.
Ubicació:Baix Empordà.
Salari inicial: ****** euros bruts anuals + Bonus 10%