Important empresa internacional dedicada a la fabricació de línies d’envàs i embalatge ubicada a la comarca de La Selva precisa incorporar un/a:
RESPONSABLE FINANCER I RRHH (H/D)
La persona seleccionada s’encarregarà de liderar l’equip de gestió econòmica-financera i de persones de l’empresa, assegurant el control pressupostari, el compliment normatiu i el desenvolupament de l’equip. Recolzar en la presa de decisions estratègiques des d’una visió integral del negoci. Es requereix una persona orientada a negoci i ferma, capaç d’establir processos ferms, vetllant alhora per un bon clima laboral.
Funcions:
1. Àrea Financera
2. Elaboració i seguiment del pressupost anual.
3. Supervisió de la comptabilitat general i analítica.
4. Preparació d'informes financers i estats comptables.
5. Gestió de tresoreria, fluxos de caixa i relacions bancàries.
6. Coordinació d'auditories externes i internes.
7. Control de costos, anàlisi de desviacions i propostes de millora.
8. Presentació d'impostos i compliment d'obligacions fiscals.
9. Suport en decisions estratègiques des de la perspectiva financera.
10. Gestió de la correcta activitat de les persones sota el seu càrrec.
11. Assumpció de diverses tasques clau del departament: temes internacionals, gestió i negociació bancaria, detecció d’oportunitats, inversions financeres...
12. Àrea de Recursos Humans
13. Coordinació de processos de selecció i contractació.
14. Gestió de nòmines, contractes i relacions laborals (amb suport de gestoria).
15. Responsabilització del desenvolupament i implementació de polítiques internes.
16. Avaluació de l'acompliment i plans de carrera.
17. Formació i desenvolupament de l’equip.
18. Clima laboral i resolució de conflictes.
19. Coordinació amb PRL i vigilància de la salut.
20. Representació davant organismes oficials (INSS, SEPE, inspecció laboral...).
21. Establir i vetllar pel compliment de les polítiques internes laborals, reconduint progressivament les dinàmiques actuals cap a un marc normatiu clar, que afavoreixi relacions laborals sòlides i transparents.
S’ofereix:
1. Posició orientada en un 65% a finances i un 35% a RRHH.
2. Flexibilitat horària i possibilitat de teletreball (a negociar).
3. Salari en funció de l’experiència aportada d’entre 55.000 i 65.000 € bruts anuals.
4. Desenvolupar les funcions reportant directament a gerència.
5. Incorporació a un projecte totalment estable en una empresa líder del sector.
Axxon és una empresa de treball temporal i selecció de personal que treballa per connectar candidats i empreses que realment encaixen. Generem connexions que acaben en relacions laborals valuoses perquè tant tu com l’empresa continueu creixent. ¿Encajes con la descripción? No ho pensis més i passa a formar part de la comunitat de Axxon Jobbers.
Requisits:
* Mínim 5 anys d’experiència consolidada en funcions financeres i recursos humans.
* Experiència a nivell internacional.
* Experiència en el sector industrial imprescindible (sector siderometal·lúrgic especialitzat en fabricació de línies d’envasat).
* Nivell d’anglès fluid (mínim C1). Altres idiomes seran valorables.
* Residència a la província de Girona o rodalies del Barcelonès.
* Formació en ADE, Econòmiques, RRHH o similar.
* Coneixements de legislació laboral i fiscal.
#J-18808-Ljbffr