Sumar Empresa d’Acció Social S.L. obre un procés de selecció per incorporar una persona a l’àrea de Tecnologies de la Informació i la Comunicació.
La persona seleccionada formarà part de l’equip tècnic responsable de donar suport al desenvolupament, la gestió i la millora contínua dels sistemes tecnològics que donen servei a l’organització. El seu objectiu principal serà contribuir a la transformació digital de Sumar, garantint l’eficiència, la seguretat i la qualitat dels processos tecnològic.
Pensem en una persona amb capacitat d’anàlisi, iniciativa, orientació al servei i habilitats de treball col·laboratiu, compromesa amb la missió i els valors de l’organització.
Requeriments
El candidat/a haurà de comptar amb experiència i competències en les següents àrees:
* Selecció de proveïdors, incloent la valoració tècnica de propostes i la coordinació amb empreses externes.
* Gestió de Projectes TIC, des de la planificació inicial fins a l’execució i el tancament, assegurant el compliment dels objectius i terminis establerts.
* Presa de requeriments funcionals i tècnics, treballant de manera col·laborativa amb les diferents àrees de l’organització per entendre les necessitats i transformar-les en solucions efectives.
* Anàlisi funcional de processos amb capacitat per identificar millores i optimitzar fluxos de treball.
* Processos de licitació, incloent la preparació de documentació tècnica i la supervisió del compliment de requisits normatius.
* Redacció de plecs tècnics i funcionals per a contractacions i licitacions públiques, assegurant la qualitat i coherència amb les necessitats de l’organització.
* Gestió de tasques administratives derivades de les contractacions de l’àmbit TIC amb els titular.
Què t’oferim?
Jornada: 40h setmanals de dilluns a divendres.
Horaris: Dilluns a divendres de 8-17h (amb flexiblitat en l'hora d'entrada i sortida).
Contracte: Estable
Salari: 30.000 € bruts/mensuals x 14 pagues.
Formació: Ingienieria/Grau en Informàtica,telemàtica o TIC, Sistemes d’Informació o Tecnologies de la Informació.
Experiència: Experiència prèvia en treball similars
Valorable: Experiència en l'àmbit de l'Administració pública.
Perfil Competencial: Pensem amb un professional amb estil de comunicació proper, amb empatia i assertivitat i facilitat per treballar en equip. Orientat/da a millorar la qualitat de vida i el benestar de les persones. La persona que seleccionem ha de compartir la visió del Model Centrat a la Personal i vetllar per el benestar de les persones ateses.
Altres:
-Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.
- Carnet de conduir/cotxe
-Domini del Català i Castellà.
- Obert a desplaçar-se quan el projecte ho requereixi.
- Disponibilitat per fer guàrdies de cap de setmana
Forma part de l’#equipSUMAR
Si t’interessa unir-te al nostre equip i contribuir a la millora del benestar i la qualitat de vida de les persones, inscriu-te ara! Fes clic al botó "Inscriu-te" que trobaràs a la dreta de la pantalla i adjunta el teu currículum.