Seleccionem, un/a Coordinador/a per el Servei d’Intervenció Socioeducativa de Cardedeu. La persona seleccionada s’ocuparà de:
**Atenció directe infants i famílies**:
- Acollida i rebuda dels infants i famílies al servei
- Acompanyament, orientació i seguiment dels infants i joves
- Dinamització, elaboració i seguiment projectes/activitats grupals
- Convocatòria i dinamització activitats amb les famílies
- Gestio de conflictes i acompanyament emocional a infants i famílies.
- Gestió cohesió grupal infants i famílies
- Presentació trimestral a les famílies de la programació
- Seguiments puntuals segons necessitats amb les famílies
**Gestió i documentació**
- Suport en la inscripicio i entrevistes inicials a les famílies.
- Elaboració de la programació anual
- Elaboració, seguiment i avaluació dels Plans Educatius Individuals (PEIS).
- Elaboració de la memòria anual i diari de camp.
- Avaluació inicial, continua i final.
- Realització de llistats d’assistència.
**Coordinacions**:
- Coordinació de l’equip
- Coordinacions internes i externes amb agents del municipi
**S'ofereix**:
**Jornada**: Completa de 38,5h setmanals de dilluns a divendres.
**Horar**i**: 3 matins a la setmana i tardes de dilluns a divendres de 15h-20h.
**Contracte**: Temporal per baixa mèdica. Previsió 1 mes a partir de 03 d'octubre.
**Salari**: Segons conveni d’acció social
**Formació**: Diplomatura o Grau en Educació social. Valorable formació específica en el camp de la infància i l’adolescència. Valorable altres estudis d'àmbit social.
**Experiència**: es requereix experiència prèvia de dos anys en intervenció socioeducativa.
**Perfil Competencial**: Pensem en un professional amb capacitat de coordinació i gestió de projectes i amb habilitats comunicatives
**Altres**:
- Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.
- Domini del Català i Castellà.
**Forma part de l’#equipSUMAR**
Si t’interessa unir-te al nostre equip i contribuir a la millora del benestar i la qualitat de vida de les persones, inscriu-te ara! Fes clic al botó "Inscriu-te" que trobaràs a la dreta de la pantalla i adjunta el teu currículum.