Descripción:
Empresa líder del sector de l´alimentació busca incorporar un/a Responsable de magatzem. Les seves funcions principals seran:
- Coordinar la recepció i descàrrega de matèria primera i consumibles, assegurant la qualitat concertada de cadascuna de les referencies que entren al magatzem (realitzant les inspeccions visuals requerides per qualitat i agafant les mostres corresponents)
- Coordinar la càrrega diària dels camions, que el producte estigui amb les condicions de qualitat requerides pel client.
- Seguir i respectar els estàndards de treball proporcionats.
- Assegurar que s’apliquen i es compleixen tots els projectes de millora continua de la companyia, així com tenir una actitud proactiva per proposar i promoure projectes.
- Assegurar que es realitzen les reunions diàries i es proposen accions de millora
- Identificar correctament i emmagatzemar cadascuna de les matèries primeres a l’àrea assignada.
- Davant de qualsevol incidència en la matèria primera, identificar el producte amb STOP físicament i al sistema, i avisar a qualitat i compres.
- Vetllar pel compliment del FIFO en cadascun dels magatzems.
- Generar els albarans i cartes de port.
- Gestió i control inventaris.
- Participar activament a la reunions de fàbrica
- Detectar les necessitats formatives del seu personal.
- Assegurar tenir els recursos necessaris per poder fer la descarrega i la càrrega diària dels camions, així com aprovisionar les línies productives amb les necessitats corresponents .
- Vetllar per la seguretat dels treballadors al seu càrrec, fent que es respectin les normatives de seguretat
- Vetllar per mantenir net i ordenat el magatzem.
A la nostra empresa no hi ha discriminació per motius d´origen, sexe, edat, estat civil, religió, opinió pública, orientació sexual, afiliació sindical, condició social, llengua dins de l´Estat i discapacitat.
Mínim 3-5 anys en rols similars
Mínim 3-5 anys en rols similars
Persona responsable, compromesa i proactiva, amb capacitat d´organització i presa de decisions
Habilitats de gestió d´equips i resolució de problemes.
Bona comunicació interpersonal i capacitat per coordinar-se amb altres departaments.
- Coneixements en ofimàtica.
- Experiència mínima 3-5 anys en rols similars
- Carnet de carretons elevadors.
#J-18808-Ljbffr