Shad/ Bcn Motocomponents, empresa líder al sector d'accessoris per a la motocicleta necessita incorporar a un/a Tècnic/a de Suport Informàtic i Infraestructura IT (Helpdesk N1/N2 + Projectes Tècnics) a la seva seu de Mollet del Valles. En dependència del director de departament de IT, contribuirà a assegurar la gestió dels projectes i a donar suport als usuaris.
Descripció del lloc de treball
Busquem un/a Tècnic/a de Suport Informàtic amb perfil polivalent, capaç de combinar les tasques de suport tècnic amb la gestió i execució de projectes d’instal·lacions tecnològiques. La persona seleccionada serà responsable del suport de primer i segon nivell, de la preparació i manteniment dels equips, i de la planificació, coordinació i supervisió d’infraestructures IT, des de petites ampliacions fins a nous emplaçaments complets.
Funcions principals
¿ Suport i manteniment IT
- Atenció i resolució d’incidències de Helpdesk N1 i N2 (maquinari, programari, xarxa, usuaris).
- Preparació i configuració d’equips informàtics (ordinadors, portàtils, perifèrics).
- Administració i suport d’impressores multifunció.
- Gestió i administració de la telefonia interna de l’empresa (telefonia IP): configuració, alta i baixa d’extensions, manteniment i suport d’incidències.
- Gestió de Microsoft 365 / Office 365: usuaris, llicències, permisos, Teams, SharePoint.
- Administració bàsica de servidors, Active Directory i còpies de seguretat.
- Gestió de compres de material informàtic i relació amb proveïdors.
¿¿ Instal·lacions tècniques i projectes
- Responsable de coordinar i dirigir projectes tècnics d’infraestructura IT, en col·laboració amb empreses externes.
- Disseny, planificació i seguiment d’instal·lacions de xarxa (cablejat, racks, switches, punts d’accés, etc.).
- Definició i supervisió de projectes WiFi (cobertura, ampliacions, proves de senyal, optimització).
- Gestió i posada en marxa de noves zones de treball o naus completes, elaborant el pla tècnic: punts de xarxa, cobertura WiFi i telefonia IP, sistemes de seguretat i control d’accessos.
- Supervisió d’instal·lacions de càmeres, alarmes i lectors, assegurant la correcta integració amb la xarxa corporativa.
- Coordinació amb proveïdors i contractistes, seguiment de pressupostos i control d’execució.
- Participació activa en projectes d’expansió o renovació tecnològica de l’empresa.
Requisits
Formació:
- Cicle formatiu de grau mitjà o superior en Informàtica, Telecomunicacions o similar.
- Es valorarà formació complementària en xarxes, telefonia IP, cablejat estructurat i gestió de projectes tècnics.
Experiència:
- Mínim 2 anys d’ experiència en suport tècnic i projectes d’ infraestructura IT.
- Coneixements sòlids en xarxes, WiFi, telefonia IP, Active Directory, Office 365 i servidors.
- Experiència coordinant proveïdors o projectes d’instal·lacions tècniques.
- Es valorarà experiència en entorns industrials o amb múltiples seus.
Competències:
- Capacitat de planificació i seguiment de projectes tècnics.
- Autonomia, responsabilitat i visió pràctica.
- Orientació a resultats i atenció al detall.
- Bones habilitats de comunicació i coordinació amb tercers.
Es valorarà positivament
- Certificacions tècniques (Cisco CCNA, CompTIA Network+, Microsoft, etc.).
- Coneixements de topologies de xarxa, VLANs, switches, routers, sistemes de seguretat i telefonia IP.
- Experiència en videovigilància, control d’accessos i alarmes.
- Nivell mitjà d’anglès tècnic.