Qui som?
Una consultora de Recursos Humans amb más de 27 anys d´experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals.
Els nostres valors són la orientació al client, el treball en equip, l´ aprenentatge continu i la iniciativa. Som un equip de persones `hands on` que ens ajudem per aconseguir un objectiu comú. Intentem anar un pas enllà en les nostres accions, oferint un plus en el nostre servei fent i sentint el projecte com a propi. La missió principal és ajudar a les persones a trobar feina i consolidar les empreses per propiciar el seu propi creixement i desenvolupament.
- T´identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t´estem buscant!
El repte que et proponem:
Actualment estem cercant un/a CONSULTOR/A SELECCIÓ RRHH per treballar a la nostra oficina ubicada a TORELLÓ.
Quina és la missió de Interim Consultant?
- La misió de L´Interim Consultant és promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils de treball temporal.
- Brindar nous processos innovadors i eines formatives per seleccionar de manera més eficient, detectar noves oporunitats de forma proactiva i innovar en el servei i el tracte amb el client.
- L´Interim Consultant promou la construcció d´una base de dades de candidatures extensa, actualitzada i compartida per totes les oficines de Marlex, i potencia el treball en equip entre àrees i la coordinació de grans comptes.
El teu dia a dia:
Seleccionar profesionales que encaixen amb les necessitats del client empresa.
Donar cobertura a totes les necessitats de forma ràpida, àgil i garantint la màxima qualitat.
Ser responsable del procès de selecció (recollir DPT amb el client, redactar i publicar oferta laboral, realizar cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defensar candidatures).
Formar-se en materia laboral para asesorar i resoldre els dubtes i/o inquietuds dels clients i els treballadors/es.
Alimentar constantement la base de dades de candidaturas i treballadors.
Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat de clients i treballadors.
Potenciar los clients existents.
Ser la persona de referent.
¿Qué oferim?
- Formar part d´una empresa líder en el sector dels RRHH.
- Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.
- Treballar en un equip jove i dinàmic.
- Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
- Flexibilitat horària d´entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
- Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
- 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
- Programa d´Onboarding i formacions específiques. Oferta de treball a la comarca Osona
Ets el/la candidat/a ideal si:
Tens experiència en el sector o en atenció al client.
Et consideres una persona dinàmica, resolutiva i enèrgica.
Comptes amb una forta vocació per l´àmbit de la selecció, les vendes i el contacte amb les persones.
Tens altes habilitats comunicatives, capacitat per treballar sota pressió i moltes ganes d´aprendre i desenvolupar-te professionalment en el sector dels RRHH!
Resideixes a la zona o rodalies.
- Experiència prèvia en feines de cara al públic. Es precisa persona comunicativa i empàtica.
- Clara orientació a les persones (persones en busca de feina i client empresa).