En dependència de la Direcció d'Operacions de Sumar, es responsabilitzarà de dissenyar, implantar i supervisar la gestió de compres, equips, serveis i productes, aconseguint dels proveïdors les millors condicions de qualitat, servei i preu, amb compliment de la normativa de contractació pública i d'acord amb els valors i les polítiques de SUMAR.
Més concretament, es responsabilitzarà de :
* Dissenyar, implantar i supervisar la política de compra de SUMAR, assegurant el compliment dels processos tècnics, administratius i legals en les compres de productes, equips i serveis.
* Redactar les condicions dels contractes i participar en la selecció del pool de proveïdors per garantir la concurrència en els processos de contractació.
* Fer el seguiment de les condicions contractuals durant la vigència del contracte, assegurant la qualitat i gestionant possibles incidències greus.
* Prospecció de mercat : Conèixer el funcionament, particularitats i cadenes de subministrament dels proveïdors que subministren a l'organització.
* Monitorització del sector : Seguir les tendències, novetats i normatives del sector residencial que puguin afectar els equipaments.
* Avaluació de proveïdors : Establir una metodologia d'avaluació basada en paràmetres econòmics, qualitatius i de servei.
* Contractació : Participar en la redacció dels criteris i condicions dels contractes per maximitzar la concurrència i assegurar la qualitat.
* Seguiment del contracte : Establir una metodologia per garantir l'acompliment dels criteris durant la vigència.
* Fer el seguiment d'incidències greus, sancions i afectacions en els centres relacionades amb els proveïdors.
Altres responsabilitats inclouen :
* Entrades de Serveis : Analitzar els contractes en el canvi de gestió.
* Coordinar subrogacions i noves contractacions amb el departament jurídic.
Pel que fa al pressupost :
* Confeccionar el pressupost de compres.
* Coordinar el pressupost del departament d'operacions.
* Jornada : 40h setmanals de dilluns a divendres.
#J-18808-Ljbffr