Estem buscant incorporar a la nostre empresa, una persona amb coneixements en la confecció de nòmines, altes i baixes de treballadors, contractes laborals, tramitació d'altes i baixes mèdiques, SILTRA, registres retributius, retencions d'IRPF, liquidacions i feines administratives generals i emissió de certificats.
•
Assessorar les empreses en tot allò relatiu a legislació laboral i seguretat social.
• Dur a terme la tramitació de baixes per malaltia comuna, accidents, maternitat/paternitat. Aplicació de convenis laborals.
Coneixements en el R.E.T.A. (altes, baixes, regularització bases cotització, I.T. etc.) y Servei Domèstic.
Els/les candidats/es hauran de complir els següents requisits:
• Formació universitària o de cicles formatius o altres disciplines afins.
Experiència prèvia mínima de 2 anys exercint funcions similars en el camp de l'assessoria empresarial.
Es valorarà positivament la disponibilitat per incorporar-se de forma immediata.
El/la candidat/a seleccionat/da s'incorporarà al nostre departament laboral a l'oficina de Mataró.
La jornada es complerta, partida matí i tarda, i intensiva a l'estiu.