Vols formar part del nostre equip?
A L'Onada Serveis a les persones busquem Gerocultor/a per a treballar a la nostra residència de Riudoms.
Les funcions de lloc de treball, són referents a l’assistència a la persona usuària en les activitats de la vida diària orientant-se cap a la promoció de la seva autonomia, la seva atenció personal i la del seu entorn, actuant en coordinació amb un equip multidisciplinar de treball.
Coneixes la filosofia ACP i contenció zero?
Les vacants són de diferent naturalesa, amb diferents horaris i jornades però amb continuïtat.
No ho dubtis i inscriu-te a la nostra oferta, aquesta pot ser la teva oportunitat.
S'ofereix:
Contracte per substitució a jornada parcial.Salari segons conveni GERCAT.Horari:
6.45h-14.25h en setmana curta/llarga:
1ra setmana, dilluns, dimecres, dissabte i diumenge, i 2na setmana;
dimarts, dijous i divendres.INCORPORACIÓ IMMEDIATA.
Compromís de L’Onada Serveis amb la diversitat i la igualtat d'oportunitats, és per aquest motiu que totes les nostres ofertes estan dirigides a qualsevol persona que reuneixi els requisits exigits. L’Onada fa un pas ferm per la igualtat, t'hi vols sumar?
Cartera de BBSS:
serveis de massatges, gabinet psicològic, preus assequibles en la mútua mèdica, menús gratuïts i descomptes, pla formatiu, crèdits sense interessos i molt més!
Requisits:
CFGM Tècnic/a atenció sociosanitària.CFGM Tècnic/a atenció a persones en situació de dependència.CFGM Tècnic/a cures auxiliar d’infermeria.FPI Tècnic/a auxiliar de clínica.CFGS Tècnic/a superior en integració social.CFGS Tècnic/a superior en integració social, adaptació en intervenció sociosanitària.FPII Tècnic/a especialista d’assistència geriàtrica.Altres vies de reconeixement de l’experiència professional.Certificat de Professionalitat en l’àmbit dels serveis socials.Informàtica:
Office, Internet a nivell usuari.Inscrits com a demandants d'ocupació.Vehicle propi.
Habilitats i valors:
Disposició de Servei.Sociabilitat.Interès pel treball amb gent gran.Capacitat per a la presa de decisions i resolució de conflictes.Disponibilitat i flexibilitat horària.
#J-18808-Ljbffr