T'agradaria formar part de l'empresa referent en fusta, ferreteria i bricolatge a Catalunya? Doncs segueix llegint-nos, ja que tindràs l'oportunitat de formar part del nostre equip.
Cerquem Assistent Web- Atenció al client per incorporar al departament de Web/ E-commerce als Serveis Centrals a Girona.
Habilitats/ Competències:
Si ets una persona amb iniciativa per fer propostes de valor, amb inquietud per aprendre nous conceptes, metòdica, amb gran capacitat d'organització, enfocada a complir els objectius previstos seguint els calendari promocional, segur que encaixaràs amb nosaltres. Donem molta importància al treball en equip. Creus que pots ajudar-nos a seguir marcant la diferència? Ensagradaria conèixer-te.
Què t'oferim?
- Formació a càrrec de l'empresa, per poder desenvolupar-te internament i que rebis la informació que necessites per l'adaptació al lloc de treball.
- Incorporació a un projecte sólido.
- Bon ambient de treball, ja que és important que et sentis com a casa.
- Descompte del 10% en compres de la marca FESMÉS Bricolatge.
Requerits:
- Cicle Formatiu de Grau Superior o Grau en Màrqueting, Comunicació, o titulacions relacionades.
- Coneixements i Experiència en Adobe Creative Suite: Photoshop, Illustrator, InDesign.
- Microsoft Excel
- CMS E-commerce (PrestaShop o similars).
- Experiència prèvia de 1 -2 any en un departament de Web/ E-commerce.
- Català, castellà avançat (bona redacció i ortografia).
Tasques:
- Gestió de les incidències generades pel transport: obertura de sinistres, coordinació amb les empreses de transport i gestió de les reposicions.
- Seguiment dels sinistres a través del correu electrònic o plataformes logístiques, enviament de plantilles i documentació necessària (GLS, entre d'altres).
- Tramitació d'incidències no relacionades amb el transport, com ara material erroni, defectuós, manca de peces o estoc, cancel·lacions de comandes, etc.
- Atenció al client multicanal (formularis de contacte, correu, xat), responent consultes sobre l'estat de comandes, característiques de productes, incidències, devolucions, mètodes de pagament o pressupostos.
- Modificació de dades de facturació segons sol·licituds dels clients.
- Gestió de trucades esporàdiques i contacte directe amb clients per resoldre dubtes o incidències.
- Coordinació amb les empreses de transport per a canvis en l'enviament: adreça, horari o persona de contacte.
- Gestió de les devolucions, disputes de Paypal, carritos de SeQura, creació de comandes de devolució a SAP un cop es fa un abonament, etc..
Valorable:
- Formació específica en E-commerce, màrqueting digital o gestió de plataformes web.
- Coneixements de posicionament SEO i eines keywords research tipus SE Ranking.
- Gestió de Newsletters i comunicacions digitals.
- Xarxes socials.
Condicions:
- Conveni: Oficines i despatxos de Catalunya.
- Salari: Segons vàlua (14 pagues).
- Jornada: 25 hores.
- Horari: De dilluns a divendres 8:00 a 13:00h.
- Contractació: Indefinida.
Incorporació: immediata.
Tipo de puesto: Media jornada, Contrato indefinido
Sueldo: 13.000,00€-14.000,00€ al año
Horas previstas: 25 a la semana
Preguntas para la solicitud:
- • On resideixes actualment?
- • Quants anys d'experiència tens en un departament de Web/E-commerce?
- • Explica breument la teva experiència com Assistent Web
- • ¿Amb quines eines/plataformes has treballat?
-. Aquesta vacant és de 25 hores, t'interessa?
Ubicación del trabajo: Empleo presencial