Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Oficial / a 2ª de manteniment ilunion bugaderies de

buscojobs España
Publicada el Publicado hace 23 hr horas
Descripción

Es cerca personal per executar mesures de manteniment preventiu i correctiu indicades pel cap de manteniment.

Registre de consums : Prendre i introduir la lectura de comptadors en el programa informàtic corresponent.

Manteniment preventiu : Realització de tasques de manteniment preventiu designades pel responsable. Emplenament del comunicat de treball, on es reflecteixen les tasques efectuades. Realització de les tasques de manteniment preventiu establertes en el planning de treball de cada màquina, i d'acord amb les directrius rebudes. Registre de tasques i activitats realitzades, en el programa de manteniment PRISMA. Realització de tasques de manteniment preventiu en centres externs.

Neteja diària : Neteja de maquinària i instal·lacions.

Manteniment correctiu : Realització de tasques de manteniment correctiu designades pel responsable. Emplenament del comunicat de treball, on es reflecteixen les tasques efectuades. Registre de tasques i activitats realitzades, en el programa de manteniment PRISMA. Realització de tasques de manteniment correctiu en centres externs. Preparació de les fulles de proposta de compra, segons necessitats detectades durant la reparació de l'avaria i sense existències en taller. Suport tècnic a l'OF 1a segons dificultats tècniques.

Operacions de planta : Encès i apagat de sistemes. Obertura i tancament de la planta. Arrencada de tota la maquinària. Encès de calderes i verificació del bon funcionament de la sala de calderes. Encès de bombes d'aigua i compressors. Encès de quadres d'operació. Posada en marxa de màquines. Encerat i posar cintes en calandres. Moviment de productes químics per a servei de maquinària.

Normatives i seguretat : Compliment de normes de qualitat, gestió mediambiental i PRL. Prevenció i control de fugides i vessaments : adoptar procediments apropiats, protecció contra esquitxades, etc. Gestió de processos de separació selectiva de residus i emissions segons la seva naturalesa i característiques per facilitar el seu reciclatge i recuperació. Vetllar per la seguretat en el lloc de treball i per la dels seus companys de torn.

Competències / coneixements : Es valorarà disposar de certificat de discapacitat igual o superior al 33%.

Altres beneficis : A més del salari, s'inclou nocturnitat, treballs en diumenges i festius.

#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Provincia de Ourense
Empleo Galicia
Inicio > Empleo > Oficial / A 2ª De Manteniment Ilunion Bugaderies De

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar