Descripció de l'oferta
Cambrer/a avançat en atenció al Client en sala i menjador. (Interessant) a Girona
Funcions i requisits de la vacant
Assistir a les funcions encomendades pel responsables màxims de menjador durant el servei i la direcció, disposant d'un marc d'autonomia per desenvolupar les tasques definides: Control de secció, benvinguda al client, recomanació de l'oferta diària, presa de comandes, atenció al client, oferiment dels productes i proposta de facturació, seguiment i valoració del servei.
Condicions que ofereix l’empresa
Planificacions. 40h+HE. en 5 dies laborables + 2 dies festius /Setmana. Vacances rotatives.
Perfil i requeriments
* - levels d'experiència i formació: Graduat/ada amb titulació;
Batxillerat;
FP IIamb Hoteleria i Turisme;
Cicles Formatius de Grau Mitjà/Superior segons titulacions compatibles
* - capacitat de prendre decisions, autonomia en el desenvolupament de responsabilitats
* - habilitats de tracte amb el client, amabilitat, capacitat de treball en grup, comunicativa i receptiva
* - orientació a resultats i al client;
autovaloració;
disponibilitat d'habitatge proper i/o vehicle
Altres dades a destacar
L'empresa ofereix formació interna i externa, i possibilitats de promoció. Es precisa visió empresarial i establir estàndards de qualitat com ISO 9001, ISO 22000, o ISO 14000, amb el dept de SIG.
#J-18808-Ljbffr