La persona seleccionada serà la responsable de liderar, organitzar, supervisar i oferir atenció integral amb la màxima qualitat i efectivitat la Residència de Gent Gran de Torà.
Tindrà l’objectiu principal d’assolir la plena satisfacció dels seus clients, usuaris, famílies i treballadors/es, amb la mirada centrada en el Model ACP, procurant la implicació dels seus equips, i amb la màxima innovació i rendibilitat social d’acord amb la planificació estratègica i valors de SUMAR.
Concretament, algunes de les funcions que desenvoluparà seran:
* Usuaris i famílies:
Coordinar, organitzar i gestionar el conjunt d’àrees i recursos necessaris per oferir un servei que faciliti un entorn compensatori a la llar adequat a les necessitats d’assistència, afavorint la recuperació i el manteniment del màxim grau d’autonomia personal i social;
Atenció a les persones i a les seves famílies;
Oferir un espai d’acollida i de desenvolupament d’activitats a les persones grans;
Donar resposta a les necessitats del client oferint-li solucions amb un alt valor afegit, etc.
* Gestió de l’operativa:
Fer un seguiment periòdic dels indicadors operatius i econòmics de l’equipament i posar en marxa accions que permetin assolir els objectius;
Dissenyar, difondre i implantar les polítiques i sistemes innovadors per a respondre a les necessitats dels usuaris, i garantir la qualitat dels serveis;
Col·laborar i fer propostes de millora continua de la Residència, etc.
* Gestió de serveis:
Implantar nous sistemes de treball que impedeixin la repetició de problemàtiques i/o incidències;
Dirigir l’activitat dels serveis en quant a l’operativa (indicadors, planificació,...) i servei al client, etc.
* Gestió de persones i direcció d’equips :
Liderar, acompanyar, orientar i fer seguiment de l’equip de persones per tal que desenvolupin les seves funcions amb un alt nivell d’implicació i satisfacció personal, així com motivar-lo i mantenir-ne una comunicació fluida;
Gestió de l’equip tècnic i coordinació amb l’àrea Gestió de Persones per aspectes relacionats en aquest àmbit d’actuació (conflictes, canvis, clima laboral), etc.
* Gestió de la qualitat i les incidències :
Orientar el servei cap a l’excel·lència operativa i tècnica, i vetllar perquè comporti una major satisfacció dels usuaris;
Recollida i tramitació de queixes, reclamacions i conflictes i vetllar per la màxima qualitat d’atenció a les persones, etc.
S'ofereix:
Horari :
jornada de treball de 40 hores setmanals, distribuïdes de dilluns a divendres, amb la flexibilitat que requereix el lloc de treball, en el sentit de disponibilitat pel que fa a urgències i incidències del centre.
Es precisa presència de matins i tardes a la Residència.
Contracte :
Temporal, mínim 3 mesos i possibilitat de llarga durada
Salari :
A convenir
#J-18808-Ljbffr