Funciones del puesto de trabajo
-Analitzar la càrrega de treball de totes les companyies i assignar tasques a l'equip.
-Donar suport a l'equip en la gestió de casos.
-Donar resposta àgil als emails clients respectant el temps pactat (en el mateix dia).
-Reunir-se setmanalment amb els clients: reportar activitat, incidències i millores.
-Ser el responsable de reportar (recollir informació, elaborar estadístiques, etc) a Claims Director i les companyies.
-Sol·licitar la documentació actualitzada a les companyies.
-Monitoritzar l'activitat del vostre equip per assegurar-vos que tots -compleixen el rendiment mínim esperat.
-Liderar de manera activa l'equip, detectar necessitats formatives (clíniques, informàtiques...) i proposar millores.
-Revisar, actualitzar i comunicar els canvis (noves cobertures, inici anualitat...) dels protocols per a la seva aplicació adequada per part de l'equip.
-Seguir i mantenir-se actualitzat dels protocols interns de gestió i de les polítiques per complir l'ètica de l'empresa.
Para poder acceder a la información de las ofertas, inicia sesión si ya eres usuario del servicio o inscríbete en la bolsa de trabajo, en la
NOS PUEDES ENCONTRAR EN... ocupacio 93 567 88 57 Atención al público:
Lu a Vi de a - Ma y Ju de a h 1a planta - Ascensores A y B
*Es necesario pedir cita previa para las entrevistas de inscripción al Servicio de Ocupación