Descripció de l'oferta Graduat social o assessor laboral a Girona (Girona)
Possibilitat de crèixer en una empresa multidisciplinar, i de formar un bon equip laboral.
Funcions i requisits de la vacant Responsable de l'equip del departament laboral encarregat de la confecció de nòmines, contractes, quitances i assegurances socials (Sistema RED, Siltra) i suport quan sigui necessari.
Assessorament al client en matèria de prestacions, incapacitats, acomiadaments, jubilacions (activa, parcial, ordinària).
Assessorament laboral especialitzat a empreses, treballadors i autònoms.
Suport en inspeccions de treball i altres tràmits davant l’administració.
Assistència a conciliacions laborals.
Coordinació amb l’equip fiscal i comptable per garantir la coherència de la informació.
Formació interna dins l'equip i coneixement i estudi constant de la normativa laboral vigent.
Requisits Titulació en Relacions Laborals i/o Graduat/da Social.
Experiència mínima d’3-5 anys en despatx o gestoria laboral.
Coneixement de programes de nòmines (valorables Microsoft Dynamics NAV).
Domini del paquet Office.
Bon nivell de català i castellà oral i escrit.
Capacitat d’organització, autonomia i orientació al client.
Imprescindible coneixement en convenis col·lectius i normativa laboral actualitzada.
Condicions i altres dades Horari: dilluns a dijous de 9 a 14 i de 15 a 18, divendres de 8 a 15. Del 26/07 al 10/09 horari de 8 a 14. Agost tancat 2 setmanes.
Altres dades a destacar: Grau amb titulació Relacions Laborals;
Diploma/Graduat en Relacions Laborals;
experiència en assessoria (múltiples convenis laborals) i amb personal a càrrec.
#J-18808-Ljbffr