Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

50882mkp - operations executive nautic (economía blava)

Barcelona
Barcelona Activa
Publicada el 12 junio
Descripción

Aquesta oferta forma part del Marketplace del Talent de l'Economia Blava organitzat per Barcelona Activa en col·laboració amb CLÚSTER NÀUTIC DE BARCELONA. L'empresa HELLO YACHTS SERVICES SL està en recerca de : Operations Executive

Només s'avisarà les persones que compleixin el perfil sol·licitat per l'empresa.

Les persones preseleccionades rebran un correu electrònic de Barcelona Activa amb la confirmació d’assistència i detalls organitzatius.

Un cop preseleccionat/da, se'n requerirà la teva disponibilitat per al Marketplace: divendres 27 de juny, de 10h a 13h, *ubicació per determinar.

FUNCIONS/TASQUES:

En coordinació amb el Responsable Comercial i en dependència de la Direcció General de la empresa, l'empresa busca un professional responsable i proactiu per a la gestió integral de aprovisionament i entrega de productes a iots, assegurant un servei eficient, personalitzat i d´alta qualitat.

Gestió de compres: Sol·licitar, negociar i coordinar l'adquisició de productes i serveis
segons els requeriments de cada embarcació.
- Selecció i coordinació de proveïdors nacionals i internacionals: selecció de gamma de
productes, garantint qualitat, preu competitiu i compliment de terminis.
- Preparació de cotitzacions: comprovació de preus i verificació d'estocs.
- Gestió administrativa de Comandes: Tramitació de Comandes, inserció en sistema,
confirmació d'existències, proposta de altermativas, preparació de documentació,
supervisió i control de qualitat dels productes confirmats. Facturació de comandes i
suport documental.
- Coordinació logística de comandes, des de la seva sortida de fàbrica/magatzem fins al lliurament final a bord.
- Suport logístic directe: Recepció de Comandes i realització de lliuraments en furgoneta pròpia.
- Logística externa: Contractació de magatzems i transport quan sigui necessari.
- Gestió d'incidències, reclamació a proveïdors, gestió de reposicions.
- Desenvolupament de la logística de lliuraments en àrees objectiu (nacional i Sud França): coordinació activitats, estratègies emmagatzematge, optimització de compres, creació equips, etc.
- Tramitació de serveis de missatgeria i recepció de paqueteria.
- Elaboració d'informes i estadístiques de compres, vendes, qualitat, i altres indicadors.
- Gestió i actualització de bases de dades de proveïdors i productes.
- Col·laboració i coordinació amb l'àrea comercial per a la consecució de nous comptes, establiment de noves estratègies i consolidació d'activitats de fidelització de
clients, organització d'esdeveniments gastronòmics com a mètode d'incentivació als vaixells.

* Tipus de relació professional: Contracte
* Tipologia de contracte: Indefinit
* Núm. Hores setmanals: 40
* Horari: Flexible de 9h a 18h
* Retribució brut anual: 25-28.000 €/b/any
* Incorporació a una empresa consolidada i en creixement.
- Entorn de treball professional i dinàmic.
- Període de formació a càrrec de l'empresa.
- Contracte indefinit i a Jornada completa.
- Salari segons experiència i vàlua del candidat, amb fix brut anual entre 25.000 i
28.000€.
- Salari variable a partir del 1r any, raonable, asumible i gratificant.
- Telèfon mòbil d'empresa.

* Categoria professional: Tècnics mitjos i assimilats
* Formació:
- Estudis de grau mitjà o superior: universitaris i/o tècnics.
- Idiomes: Nivell alt d'anglès oral i escrit. Excel·lent domini de l'idioma Español i valorable el Català.
- Imprescindible permís de conduir B1. Desitjable carnet A1 (moto).
* Temps d'experiència: 1-3
* Requisits:
- Experiència laboral prèvia de 2 anys a Espanya.
- Experiència prèvia en compres, logística o aprovisionament en sector nàutic, HORECA, alimentació premium, turisme o serveis d'àmbit internacional.
- Presència cuidada i una certa capacitat física.
- Capacitat d'organització, resolució d'incidències i atenció al detall
- Capacitat de treball i de gestió de prioritats.
- Enfocat a resultats, acostumat a treballar amb terminis.
- Persona dinàmica, responsable, i orientada al client.
- Bon maneig d'eines ofimàtiques i sistemes de gestió.
Habilitats a valorar:
- Pensament estratègic.
- Pacient i empàtic.
- Discreció.
- Bona comunicació i tracte amb la gent.
Lloc de Treball – Barcelona, amb possibilitat de moviment geogràfic puntual en temporada alta.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > 50882MKP - Operations Executive Nautic (Economía Blava)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar