Nombre de places a cobrir: 1
Categoria professional: Auxiliar – AUX 2
Localitat i centre de treball: Barcelona
Remuneració bruta anual: ,74 €
Jornada laboral: 30 hores setmanals
Funcions del lloc de treball:
El CIMNE requereix d’un perfil capaç de donar suport a diferents departaments en tasques administratives així com controlar que els diferents espais del centre estiguin en òptimes condicions.
Les funcions es centren en la realització de tasques de suport i manteniment a nivell administratiu i logístic:
1. Donar suport al personal d’administració dels diferents departaments del CIMNE.
2. Fotocòpia, escàner i gestió del material d’oficina.
3. Missatgeria, recollida i repartiment de correu postal.
4. Adequació i preparació de les sales de reunions.
5. Cura i manteniment de les sales i espais del CIMNE.
Requisits:
6. Formació Professional de Grau Mitjà en Gestió Administrativa, Grau Superior en Administració i Gestió o equivalent.
7. Coneixement d’Office.
8. Idiomes: català i castellà.
Mèrits o aspectes a valorar:
9. Es valorarà positivament estar en posessió del certificat de discapacitat igual o superior al 33%.
10. Experiència professional prèvia com a auxiliar administratiu.
11. Coneixements d’anglès
12. Capacitat de treball en equip i iniciativa.
13. Empenta i ganes de treballar.
14. Aptituds organitzatives.
15. Capacitat multi-tasca.
Si us plau, agrairem abstenir-se d’enviar el CV si no es compleixen els requisits.
Sistema de qualificació:
Es valoraran els requisits i mèrits amb una nota màxima de 100 punts. Per a l’obtenció d’aquesta nota, es sumaran els valors obtinguts en les següents apartats:
16. Titulacions acadèmiques: 20%
17. Formació i perfeccionament: 10%
18. Experiència professional: 30%
19. Coneixement de llengua catalana: 5%
20. Coneixement d’anglès: 5%
21. Proves selectives i entrevista: 30%
Els candidats hauran de completar el formulari “Application Form” de la nostra web indicant la referència de la vacant i adjuntant els documents requerits.
El termini per a la presentació de les sol·licituds és el dia 31 de gener de 2024 a les 12h.
A les candidatures preseleccionades se'ls podrà sol·licitar la documentació exigida en els apartats de “Requisits” i “Mèrits” i podran ser convocats per a la realització de proves selectives (que poden tenir caràcter eliminatori) i/o entrevistes personals.