Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Customer success b2b

Barcelona (08001)
Parlem
Publicada el 9 julio
Descripción

Parlem és l’operadora de telecomunicacions nascuda a Catalunya que ofereix serveis integrals de mòbil, Internet, fix i televisió i que aspira a donar servei als seus clients a qualsevol racó del món, tant a Particulars com a Empreses.

Actualment, estem buscant un/a Costumer Success B2B per incorporar-se al nostre equip d’Empreses del Departament de Telecomunicacions. La persona seleccionada actuarà com a punt de contacte principal entre els nostres clients corporatius i la resta de departaments interns, assegurant una gestió eficient i una experiència de servei d’alt nivell.


Quines seran les teves responsabilitats?

* Monitoritzar l’estat dels serveis contractats per clients B2B i detectar possibles problemes de manera proactiva.
* Gestionar i coordinar la resolució d’incidències i peticions amb els equips tècnics i d’operacions.
* Ser el/la referent del client dins de l’organització, assegurant una comunicació clara i efectiva.
* Garantir el compliment dels acords de nivell de servei (SLA).
* Participar en la implantació de nous serveis i fer-ne el seguiment.
* Elaborar informes de servei i dur a terme reunions de seguiment amb els clients.
* Proposar millores contínues orientades a optimitzar l’experiència de client.


Què esperem de tu?

* Experiència mínima de 3 anys en un rol similar dins del sector de les telecomunicacions o serveis TIC.
* Coneixements en serveis de telecomunicacions: connectivitat, xarxes, veu, etc.
* Domini del català (oral i escrit). Es descartarà qualsevol candidatura que no compleixi aquest requisit.
* Excel·lents habilitats comunicatives i orientació clara al client.
* Capacitat d’organització, seguiment i resolució d’incidències.
* Domini d’eines ofimàtiques i coneixement pràctic de Salesforce (CRM).


Per què Grup Parlem?

* Ambient de treball jove i dinàmic.
* Flexibilitat horària d’entrada i sortida.
* Teletreball en model híbrid.
* Targeta de retribució flexible.
* Jornada intensiva a l’estiu.
* Festa el dia del teu aniversari.
* Bonus semestral segons assoliment d’objectius.
* Jornada de 37,5h.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Barcelona (08001)
Empleo Barcelona (08001)
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Customer Success B2B

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar