Descripció de l’ocupacióEn Beta Consulting necessitem talent per a ajudar-nos a gestionar cada volta millor. Per això, busquem un perfil que sàpiga desembolicar-se adequadament treballant amb equips i clients en la cerca de solucions i el control de les faenes.Necessitem un perfil amb formació acadèmica universitària, preferentment de l’àrea de ciències socials (Periodisme, Ciències Polítiques, Sociologia, etc.), i coneixements de com funcionen les administracions locals/ajuntaments, ja que la seua funció principal consistix a coordinar i intervenir entre els equips de treball interns i les administracions locals.És necessari comptar amb alguna experiència prèvia en la gestió de projectes, licitacions o altres tasques de coordinació amb l’administració pública, que permeta assegurar una bona relació i una correcta execució dels processos.Busquem persones que responguen a principis de:
Proactivitat:
volem algú que sàpiga detectar les necessitats dels seus clients abans que ells en siguen conscients.Organització i capacitat de treball en equip:
cal tindre present que en este treball, més que en cap altre, treballem amb terminis i amb persones.Responsabilitat:
és la persona encarregada de garantir que el producte per als clients finalitze correctament:
plans de comunicació, accions al carrer, justificacions escrites, etc.Entre les activitats diàries que la persona designada per al lloc realitzarà hi ha les següents:
Supervisió de tasques.Revisió de continguts.Control dels terminis.Contacte amb ajuntaments.És essencial el domini del valencià com a llengua de comunicació habitual amb les administracions locals, així com la presencialitat a l’oficina.