Descripción de la oferta
Tècnic/a Mitjà/ana de Gestió
Responsabilidades
 * Gestionar el pressupost i realitzar anàlisi de costos.
 * Coordinar i supervisar la gestió administrativa.
 * Fer el seguiment i control de projectes.
 * Donar suport i assessorament a la direcció en la gestió del personal.
 * Fer el seguiment de l'activitat que es genera des dels diferents àmbits on participi: recollida d'informació, elaboració de quadres de comandament, suport a l'elaboració de memòries i plans, etc.
 * Gestionar i controlar diferents procediments administratius.
 * Coordinar i fer d'interlocutor amb altres organismes, administracions, proveïdors, etc.
 * Dissenyar i gestionar bases de dades, elaborar estadístiques i analitzar dades.
 * Col·laborar en la realització d'estudis i projectes.
 * Dissenyar, elaborar i fer seguiment dels indicadors mensuals d'activitat (compliment del PAM, etc.).
 * Dissenyar, recollir de dades i elaborar la Memòria anual.
 * Col·laborar en la gestió dels equipaments adscrits al servei.
 * Vetllar per la protecció de les dades de caràcter personal a les quals tingui accés i per l'aplicació de les normes de confidencialitat vigents a l'organització.
 * Vetllar per la seguretat i salut en el lloc de treball, d'acord amb els procediments establerts i la normativa en matèria de prevenció de riscos laborals.
 * Participar en la innovació, transformació i la regeneració de valor públic.
 * Qualsevol altra funció de la competència professional de l'ocupant que els seus caps jeràrquics li puguin encomanar.
Requisits
 * Acreditar que s'està en possessió d'una de les titulacions següents: Diplomatura, Arquitectura tècnica, Enginyeria tècnica. Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar de la corresponent homologació del Ministeri d'Educació.
#J-18808-Ljbffr