Des de TANDEM SOCIAL, SCCL, col·laborem en el procés de selecció de Dincat Federació que està cercant un/a Referent del Programa de Conciliació Familiar. Busquem una persona per incorporar-se el maig de 2025 com a Referent del Servei de Conciliació Familiar del SAFDID.
Aquesta figura tindrà la missió de garantir la implementació i millora contínua del servei, assegurant un impacte positiu en la gestió del programa i, en conseqüència, en la qualitat de vida de tot el nucli familiar.
Què és Dincat Federació?
És la Federació d'entitats socials que donen serveis i suports a les persones amb discapacitat intel·lectual i la veu principal en la defensa dels drets de les Persones amb Discapacitat Intel·lectual (DID) a Catalunya.
La nostra missió principal és vetllar per la defensa i l'exercici ple dels drets de les persones amb discapacitat intel·lectual i de les seves famílies a tot el territori, a través de la xarxa d'entitats federades, promovent una societat més justa i inclusiva.
Què és el Servei de Conciliació Familiar?
El Servei de Conciliació Familiar és un dels dos pilars que conformen el Programa d'Atenció a Famílies amb Fills/es amb DID (SAFDID) de Dincat. Proporciona suport a les famílies amb fills amb DID per empoderar-les i desenvolupar-se plenament, millorant la seva qualitat de vida, en tot el territori català.
El programa i els serveis són prestats directament per entitats sòcies de Dincat, que coordinen la gestió, execució i justificació dels serveis finançats amb subvenció pública de la Generalitat de Catalunya.
El programa SAFDID es desenvolupa a través de dues modalitats complementàries:
1. Servei de Suport Familiar: Facilita eines i recursos per l'apoderament familiar.
2. Servei de Conciliació Familiar: Basat en dues modalitats:
- Personal de Suport: suport 1 a 1 per a l'atenció al fill amb DID.
- Estades en Entorns Comunitaris: suport a través d'estades amb pernoctació en grups reduïts.
Busquem una persona per incorporar-se el maig de 2025 com a Controller del Servei de Conciliació Familiar del SAFDID. Aquesta figura garantirà la implementació i millora contínua del servei, assegurant resultats positius en la gestió, seguiment i justificació del programa, i en la relació amb les entitats executants, millorant la qualitat de vida de les famílies beneficiàries.
Responsabilitats
1. Gestió integral del programa, incloent justificació de recursos i coordinació amb les entitats executants.
2. Planificació i seguiment econòmic del programa, actualització del pressupost, i control de dades econòmiques.
3. Elaboració d'informes mensuals i identificació d'estratègies d'optimització en la gestió administrativa i econòmica.
4. Gestió i planificació de la formació de les entitats en gestió econòmica i justificacions.
Perfil buscant
* Persona amb alta vocació de servei, organitzada, responsable i proactiva.
* Capacitat de treball autònom i en equip, amb bones habilitats comunicatives.
* Valorable coneixement en gestió de projectes, pressupostos i finançament, així com coneixements avançats d'ofimàtica i català nivell C.
Requisits
* Estudis en ADE, Empresarials, Polítiques o experiència equivalent en gestió econòmica.
* Experiència mínima de 2 anys en funcions similars.
* Coneixements en gestió de projectes, justificació de subvencions, i eines com Excel.
Oferim
* Incorporació el maig de 2025.
* Jornada de 35h/setmana, contracte indefinit, salari de 28.000€ bruts anuals.
* Horari flexible amb model híbrid (teletreball 2 dies/setmana).
* 36 dies laborables de vacances.
Interessa?
Aplica enviant el teu CV a ******. La convocatòria està oberta fins dilluns 2 de maig a les 08:00h.
#J-18808-Ljbffr