Som un grup de centres mèdics especialitzats en el tractament integral de l'aparell locomotor, situats a Badalona Centre. El nostre objectiu principal és oferir un servei de màxima qualitat a través d'un tracte proper i professional.
Necessitem un/a Auxiliar Administratiu/va/Recepcionista
La missió principal del lloc serà l'atenció de pacients derivats de Mútues.
Què busquem?
* Experiència d’atenció al client (es valorarà molt positivament en el sector sanitari i amb experiència amb GESMED).
* Persona organitzada, acostumada a treballar en equip i amb habilitats en diverses plataformes web i sistemes informàtics.
Què s'ofereix?
* Contracte indefinit.
* Jornada parcial de tarda: 20 hores setmanals, de dilluns a divendres de 16:00h a 20:00h.
* Retribució: entre 700 i 780 € bruts mensuals.
* Experiència mínima de 1 any en atenció al client, preferiblement en el sector sanitari i amb GESMED.
* Títol de Batxillerat o equivalent.
* Nivell mitjà d'ofimàtica i experiència amb diverses plataformes web i sistemes informàtics.
El lloc de feina està disponible a Badalona Centre.
Per més informació, pots consultar l'anunci original a Kit Empleo:
https://www.kitempleo.es/empleo/208768849/mxl712-auxiliar-administratiu-recepcionista-municipio-badalona/?utm_source=html
#J-18808-Ljbffr