Històrica empresa industrial d´Osona dedicada a la fabricació de maquinària industrial, requereix incorporar a la seva seu central un/a Export Back Office amb domini avançat de francès i anglès (més avançat de francès que d´anglès), la missió del/la qual serà la de donar suport i col·laborar, des de l´oficina, en el procés de gestió documental d´exportacions, logística i expedicions i d´atenció al client.
En dependència de Direcció Comercial, les principals tasques i funcions del lloc de treball són les següents:
- Gestió d´expedicions d´exportació i de la corresponent documentació comercial - logística - administrativa.
- Gestió de documentació comercial: pressupostos (software KAIS), comandes i factures dels clients.
- Atenció telefònica i per mail a clients (80%. per mail, 20%. telefòniques).
- Altres tasques de suport comercial al Departament Comercial.
S´ofereix:
- Incorporació immediata, contracte indefinit i estabilitat laboral en empresa sòlida i en continu creixement.
- Excel·lent ambient de treball en empresa amb molt bona reputació.
- Formació contínua en producte i sector.
- Horari habitual (idealment): de 8h a 13h i de 14h a 17h (de dilluns a dijous) i divendres, de 8h a 13h i de 14 a 16h (l´empresa està oberta a adaptar l´horari segons les necessitats personals i de conciliació familiar de la persona interessada).
- Condicions salarials a convenir, segons experiència, coneixements i valors aportats. Oferta de treball a la comarca Osona
- Persona responsable, empàtica, resolutiva, amb habilitats comunicatives i amb forta vocació de servei.
- Coneixements i experiència en gestió administrativa - comercial en l´àmbit internacional.
- Nivell avançat de francès i d´anglès (més avançat de francès que d´anglès).
- Domini de Microsoft Office.
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
Es valorarà positivament coneixements o experiència en l´ús del software KAIS.
- Castellà: avançat.
- Francès i anglès: avançats.