Al
Grup Taurus
, empresa líder en el sector del petit electrodomèstic, busquem incorporar
personal administratiu
per donar suport a diferents àrees de l'empresa ( logística, administració comercial, etc.).
Quines seran les teves funcions?Gestió i seguiment de comandes, albarans i factures.Suport administratiu al departament corresponent (logística, comercial...).Tracte amb clients, proveïdors i altres departaments interns.Introducció i actualització de dades en sistemes ERP.Arxiu i gestió de documentació administrativa.Què busquem?Valorable formació en ADE, CFGS en adminsitració o finances o similar.Experiència prèvia en tasques administratives (es valorarà experiència en entorns industrials o de distribució).Bon domini d’eines informàtiques (paquet Office, ERP, etc.).Capacitat d’organització, treball en equip i orientació al detall.Es valorarà anglès o altres idiomes
Oferim:Incorporació a una empresa consolidada i en creixement.Bon ambient de treball i possibilitats de desenvolupament professional.Jornada completa i contracte estable.Beneficis socials ( flexibilitat horaria, divendres intensius, tiquet menjador... )