FUNCIONS :
1. Atenció i Acollida
- Realització de l'atenció psicològica individual : Preparació de les sessions (enfocament, objectius, estratègies, materials, tècniques) i seguiment (trucades, whatsapp).
- Derivar i / o acompanyar dels i les adolescents a altres serveis.
2. Planificació i Execució d'Activitats
- Planificar, programar, executar i avaluar activitats grupals (tallers, activitats i espais compartits) amb objectius i metodologia pròpies de la seva disciplina, conjuntament amb el / la professional d'atenció socioeducativa.
- Planificar, programar, preparar, executar i avaluar les jornades de formació i reflexió, que li siguin en comanades i descrites sobre l'atenció a adolescents i joves.
3. Coordinació i Col·laboració
- laboració
- Coordinar i treballar de forma conjunta amb el professionals d'atenció socioeducativa de l'Equip d'Atenció a Joves tant pel que fa a l'atenció individual com a la grupal conjunta.
- Participar en reunions de coordinació : del propi equipament, amb el districte, el / la tècnic / a referent del contracte, amb professionals i serveis externs, amb l'equip de professionals del servei al complet o en subequips.
- laborar amb la direcció en la recollida d'indicadors, elaboració de documentació relativa al servei (memòries trimestrals) i d'altres que es sol
- liciten o puguin ser sol
- licitats per part del / la tècnic / a referent del contracte.
4. Difusió i Comunicació
- Participar en les trobades informatives i / o activitats de difusió del servei amb adolescents i / o professionals així com donar suport en la dinamització de xarxes socials.
- Actualitzar el banc recursos d'entitats i serveis del territori de forma conjunta i coordinada amb els professionals de Joves de Barcelona del territori.
5. Gestió Documental i Administrativa
- Realitzar la documentació de l'atenció individual : recollida d'indicadors mensuals i realització dels informes trimestrals; recollida de dades i organització base de dades dels adolescents atesos (obertura, actualització i tancament d'expedients), entre d'altra gestió documental que sigui necessària per al seguiment i avaluació del seguiment individual.
català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
#J-18808-Ljbffr