Lloc de treball
La persona s'incorporarà a l'àrea de Documentació Clínica i Arxiu de la Direcció de Clients.
Funcions principals
* Codificar altes mèdiques, quirúrgiques i obstètriques.
* Analitzar i controlar la qualitat de la codificació dels diferents grups de patologies (Cojunt Mínim Bàsic de Dades, CMBD's).
* Mantenir interlocució amb els/les metges/esses per les millores d'informació dels informes d'alta.
* Avaluar la codificació amb les eines de gestió del departament.
* Controlar la qualitat del registre dels diferents CMBD's.
Competències professionals
* Capacitat analítica.
* Organització i resolució.
* Capacitat de treball en equip.
* Habilitats de comunicació.
S'ofereix
* Contractació laboral indefinida a dedicació completa.
* Possibilitats de desenvolupament professional.
* Incorporació a una organització orientada a les persones, que fomenta el benestar dels professionals i la conciliació laboral.
* Integració a un hospital en procés de creixement i d'ampliació i que aposta pel benestar dels professionals i la conciliació laboral.
* Possibilitats de realitzar formació interna.
* Integració a una àrea que impulsa la presència de la veu del pacient en els diferents àmbits de l'Hospital.
Requisits:
Requeriments
* Diplomatura o Grau en Infermeria.
Es valorarà
* Experiència en l'àmbit quirúrgic.
* Experiència prèvia en codificació d'altes d'hospitalització.
* Formació continuada de Codificació avançada de CIE-10-CM
* Experiència assistencial.
* Màster o postgrau en documentació mèdic.
* D'altres mestratges o formacions postgrau relacionades.
* Coneixements ofimàtica (Accés, Word, Excel..