Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

51241 - supervisor/a de call center retenció i fidelització de clients

Barcelona
Barcelona Activa
Supervisor del centro de llamada
Publicada el 4 septiembre
Descripción

Tens experiència com a Supervisor/a en Call Center? Has dut a terme tasques de supervisió en departaments de retenció i fidelització de clients?

Estem cercant un/a Supervisor/a de campanya inbound per liderar un petit equip orientat a la retenció i fidelització de clients d'una reconeguda empresa del sector de les telecomunicacions (fibra òptica, telefonia mòbil i fixa).

Missió del lloc
- La teva responsabilitat principal serà supervisar, motivar i optimitzar el rendiment de l'equip, assegurant el compliment dels objectius comercials i de qualitat establerts pel client.
- Tot i que estaràs al capdavant únicament del departament de retenció, és imprescindible que tinguis experiència en vendes i atenció al client. Necessitem que entenguis el funcionament de la resta de departaments, ja que treballaràs de manera coordinada amb els seus supervisors i hauràs d'analitzar i interpretar les mètriques conjuntament.

Principals funcions:
- Coordinar, orientar y formar teleoperadors.
- Analitzar indicadors clau de rendiment (KPI).
- Proposar i implementar millores.
- Elaborar informes i reportar resultats a direcció i al client.
- Assegurar una experiència de client excel·lent en cada interacció.

* Tipus de relació professional: Contracte
* Tipologia de contracte: Indefinit
* Núm. Hores setmanals: 40h
* Horari: De dilluns a divendres de 08:00 a 18:00
* Retribució brut anual: 21000€

* Categoria professional: Capatàs, encarregat, cap d'equip, contramestre
* Temps d'experiència: 1-3
* Coneixements informàtics: Acostumant a utilizar CRM, Excel, Software de telefonia, eines de reporting....
* Altres requeriments específics: Mínim 1 any d'experiència com a Supervisor/a o Coordinador/a.
* Competències personals més desenvolupades: Lideratge, Direcció de persones, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Orientació al Client, Networking, Planificació i organització, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat, Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Creativitat, Aprenentatge i utilització de coneixements, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Iniciativa
* Idiomes: Castellà - Avançat, Català - Molt avançat

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Supervisor/a de call center
Barcelona
confidential
Supervisor del centro de llamada
Oferta cercana
Supervisor/a de call center
Barcelona
confidential
Supervisor del centro de llamada
Oferta cercana
Coordinador/a call center
Barcelona
domestiko.com
Supervisor del centro de llamada
Ofertas cercanas
Empleo Atención al cliente en Barcelona
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Atención al cliente > Empleo Supervisor del centro de llamada > Empleo Supervisor del centro de llamada en Barcelona > 51241 - Supervisor/a de Call Center Retenció i Fidelització de Clients

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar