Cerquem una persona costurera per a taller a Barcelona, especialitzada en arranjaments i ajustos de peces de roba per a marques de moda reconegudes. La persona seleccionada treballarà amb maquinària de costura automàtica, aplicant metodologies com overlock, i garantirà acabats d'alta qualitat, amb una especial atenció al detall, la precisió i la pulcritud.
Realitzar arranjaments i ajustos de baixos de pantalons, faldilles i vestits. Ajustar i modificar peces de confecció com blazers, jaquetes i americanes. Treballar amb màquines de costura industrials i automàtiques, especialment overlock. Cosit i ajust de botons, gafets i altres accessoris de la roba. Assegurar acabats nets i precisos, mantenint elevats estàndards de qualitat. Revisar les peces per detectar possibles imperfeccions i realitzar les correccions necessàries. Mantenir l'ordre, la pulcritud i la cura del material i de l'espai de treball. Complir els terminis establerts sense comprometre la qualitat del treball.
- Experiència 1 anys. -Preferiblement tenir experiència com a costurer/a amb màquines de costura automàtiques (overlock) -Actitud proactiva -Persona organitzada i amb atenció al detall
- espanyol (parlat Superior, escrit Superior)
- Competències / coneixements: Persona amb atenció al detall, que treballi sota stanrds de qualitat, amb bona presència, actitud positiva i ganes d'apendre
- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial (30 hores - jornada setmanal)
- Salari mensual brut des de '1198' fins a '1300'
- Altres dades d'interès: L' horari es de mitja joranda de Dilluns a dvendres de 10:00 a 14:00h // es pot valorar fer una jornada de 6 hores de 10:00h a 16:00h. El salari exposat es per una jornada completa per lo tant el salari es a proporció de les hores. Es pot ampliar l' horari en cas necessari. S' ofereix flexibilitat per conciliació amb la vida personal i laboral. Formar part d'una empresa consolidada que realitza el servei a empreses de moda molt reconegudes.