-Fer lliurament del document informatiu a les persones cuidadores en el moment de la incorporació al servei i atendre les dubtes referents als seus drets i obliglacions.-Preparar la Tablet per la signatura digital dels documents necessaris abans de la incorporació al servei, que prèviament RH posa a disposició en IntegRHo.-Configurar l'App del marcatge, en el moment de l'alta del/a assistent.-Preparar, lliurar i registrar el material de protecció al/a assistent (bata coorporativa, màscares, guants, bates plàstiques de protecció, etc)-Gestionar les incidèncias de les persones cuidadores (vacançes, permisos laborals, baixes de servei, baixes voluntàries, baixes IT, etc.), així com assignació dels serveis.-Atendre telefònica i presencial de qualsevol incidència en el servei per part dels assistents/es.-Seguiment continuat dels assistents en els serveis per a garantir la qualitat del servei.-Introduir les dades relacionades amb la incidència servei en la BBDD.-Gestionar la custòdia de claus, seguint el procediment corresponent. català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)